elikkäs ostin 325 coupen saksasta ja siinä on ilmeisesti joku tehoyksikkö misä lukee g-kat siitä lähtee johtoja mm boksille ym ym ja sit pari tunnistin letkua mm suodattimen eteen ja imusarjaan jotka ilmeisesti haistelee imuilman lämpötilaa ja imusarjan alipainetta... mikähän tämmönen on miehiään???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
g-kat lastu???
Collapse
X
-
nii, että alunperin olis ollu u-kat, eli ns. ohjaamaton katti ja moottorinohjaus ilman lambdaa? ja päivitetty g-kattiin? kai siinä sitte oli tupladellortot ja kärjellinen sytkä kans?
muuten aavistelen samaa ku eeki, eli tod. näk kylmäkäynnin ilmansäätövena kyseessä. tai mikskä sitä ny haluaaki kutsua, tarkoituksena pienentää päästöjä-> euro2 veroluokka saksassa-> säästöä ~150€/vuosi. eipä tuo taida tehoja juuri nostaa, mutta ei siitä toimiessaan haittaakaan ole.Last edited by ankkuli; 02-06-2006, 14:46.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Comment