Moro!
Ostin viime viikolla 170000 ajetun -00 330 diiselin.
Nyt olisi läjä kysymyksiä autosta:
1. Mittaristossa palaa valo jonka mukaan takavalot olisivat rikki vaikka oikeasti ne toimii ihan hyvin. Mistä voisi johtua?
2. Vaihdekeppi heiluu aika paljon kun vaihde on päällä. Joku kumi pitäisi vissiin vaihtaa? Missä sen saisi laitatettua kuntoon halvalla etelä-suomessa?
3. Mitä alustasarjaa(iskarit ja jouset) suosittelette?
4. Mahtuuko 19x9" vanteet pyörimään kunnolla?
5. Auto menee elokuussa karalalle lastutettavaksi ja oli alustavasti puhetta että hän laittaa n.225hv/500nm tehoa. Sanoi että jos laittaa enemmän tehoa niin turbo sulaa tai enemmän vääntöä niin laatikko ei kestä. Mitä muita osia menee vaihtoon jos haluan n. 240-260 heppaa tehoa ja 600-700nm vääntöä?
Kestäisikö esim. uudemman 330d:n 6-vaihteinen laatikko enemmän?
Mitä turboa suosittelette?
Paljonko tuollaiset tehot vaatii suunnilleen budjettia?
Ostin viime viikolla 170000 ajetun -00 330 diiselin.
Nyt olisi läjä kysymyksiä autosta:
1. Mittaristossa palaa valo jonka mukaan takavalot olisivat rikki vaikka oikeasti ne toimii ihan hyvin. Mistä voisi johtua?
2. Vaihdekeppi heiluu aika paljon kun vaihde on päällä. Joku kumi pitäisi vissiin vaihtaa? Missä sen saisi laitatettua kuntoon halvalla etelä-suomessa?
3. Mitä alustasarjaa(iskarit ja jouset) suosittelette?
4. Mahtuuko 19x9" vanteet pyörimään kunnolla?
5. Auto menee elokuussa karalalle lastutettavaksi ja oli alustavasti puhetta että hän laittaa n.225hv/500nm tehoa. Sanoi että jos laittaa enemmän tehoa niin turbo sulaa tai enemmän vääntöä niin laatikko ei kestä. Mitä muita osia menee vaihtoon jos haluan n. 240-260 heppaa tehoa ja 600-700nm vääntöä?
Kestäisikö esim. uudemman 330d:n 6-vaihteinen laatikko enemmän?
Mitä turboa suosittelette?
Paljonko tuollaiset tehot vaatii suunnilleen budjettia?
Comment