En tiedä onko noissa kovasti teknisiä muutoksia kyseisellä aikavälillä, tai miten koneen koko ja käyttövoima vaikuttaa, mutta miten kallista noiden pitäminen keskimäärin on (ilman bensa- ja vakuutusmaksuja)? Nettiautossa oli 523:nen -97 rapeat 200tkm ajettu, jossa oli kuuden vuoden huoltokulut 13000€ Onko nuo tosiaan niin heikkoja, että saa kokoajan olla jotain paikkaa remppaamassa, ja osat vielä tietenkin pirun kalliita? Mitä noista yleensä pitää remppailla (="tyyppiviat")?
Oon tässä tosiaan etsiskellyt itselle "perheautoa", ja juuri noiden vuosimallien 500 sarjalaiset on olleet vähän kuin etusijalla, ja niistä on hyvin tarjontaakin. Noilla huoltokuluilla vaan pitäis jo kahta E36:sta pihassa, ja tekis meidän reissut vaikka kahdella autolla, eikä silti tulis kalliimmaksi
Kertokaapa mulle koko totuus ja vain totuus, mitään siihen lisäämättä ja mitään poisjättämättä...so help you God
Oon tässä tosiaan etsiskellyt itselle "perheautoa", ja juuri noiden vuosimallien 500 sarjalaiset on olleet vähän kuin etusijalla, ja niistä on hyvin tarjontaakin. Noilla huoltokuluilla vaan pitäis jo kahta E36:sta pihassa, ja tekis meidän reissut vaikka kahdella autolla, eikä silti tulis kalliimmaksi
Kertokaapa mulle koko totuus ja vain totuus, mitään siihen lisäämättä ja mitään poisjättämättä...so help you God
Comment