Täähän nyt on tämmönen tyhmä kysymys mutta ootko kattonu ohjekirjasta tai korjausoppaasta vinkkejä huonoon käyntiin ja käyny ne läpi ennen tänne tuloa?
Mulla oli huono startti, tyhjäkäynti ja ne vähätkin hepat laitumella M10 kaasarimallista, ja vaikka vaihdettiin ja säädettiin ja paikattiin niin ei saanu kuntoon. Sitten tajuttiin ottaa lakki kouraan ja mentiin lukemaan vähän kirjatietoa niin kas kummaa: alipaineletkut kun löys(oli yks irronnu ja lähtö oli piilossa imusarjan haarassa minne ei nää kurottelematta, en ois tienny lukematta) ja laitto oikein niin sytytys parani kummasti ja seokset asettu kohilleen, ronski pakotettu käsiryyppy ilman automaattivapautusta autto tyhjäkäyntiin ja starttiin ja kun huomas että tulpillahan on ajettu se 27tkm niin Densojen vaihdon myötä motti on kun uus. Oltiin jo uusimassa venttiilien kumeja ja puuttumassa virranjakajaan kun ei tiedetty mitä tehtiin.
Kun en ruiskuista mitään tiedä, niin en mitään sano, muuta kun että lue se kirja.
Nii, ja ootko käyny nää jo läpi, huom. myös johdon istuvuus ja kosketuspinnat:
Mulla oli huono startti, tyhjäkäynti ja ne vähätkin hepat laitumella M10 kaasarimallista, ja vaikka vaihdettiin ja säädettiin ja paikattiin niin ei saanu kuntoon. Sitten tajuttiin ottaa lakki kouraan ja mentiin lukemaan vähän kirjatietoa niin kas kummaa: alipaineletkut kun löys(oli yks irronnu ja lähtö oli piilossa imusarjan haarassa minne ei nää kurottelematta, en ois tienny lukematta) ja laitto oikein niin sytytys parani kummasti ja seokset asettu kohilleen, ronski pakotettu käsiryyppy ilman automaattivapautusta autto tyhjäkäyntiin ja starttiin ja kun huomas että tulpillahan on ajettu se 27tkm niin Densojen vaihdon myötä motti on kun uus. Oltiin jo uusimassa venttiilien kumeja ja puuttumassa virranjakajaan kun ei tiedetty mitä tehtiin.
Kun en ruiskuista mitään tiedä, niin en mitään sano, muuta kun että lue se kirja.
Nii, ja ootko käyny nää jo läpi, huom. myös johdon istuvuus ja kosketuspinnat:
Originally posted by tagagummi
Comment