
Sedanista avoksi
Collapse
X
-
......
No nyt on kyllä pakko sanoa että ei onnistu....eikä kannata !! Perus 2d korihan on jo rakenteeltaan, vahvistuksiltaan ym. aivan erilainen kuin cäbi.....
tai no, laikka-avo pellolle on sitten jo eri femma
Ei herneitä!!
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
-
Jooh, tuli mieleen että jos sedanista vetää rälläkällä katon pois leikkaamatta muita tukirakenteita ja laittaa rättikaton niin onkohan tuo millainen ongelma katsastuksessa?Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
onnea projektiin...E91
Exät:
E36 325i -93 Cabriolet
E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
E36 325i -91 Sedan
E30 325i -85
Comment
-
VW kuplaan sai aikoinaan ihan muutos-sarjaa (piirustukset, rättikatto ja palkin pätkät), mutta tässä tapauksessa unohda koko juttu
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Originally posted by AxumVW kuplaan sai aikoinaan ihan muutos-sarjaa (piirustukset, rättikatto ja palkin pätkät), mutta tässä tapauksessa unohda koko juttu
Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
No vastataan nyt varsinaiseen kysymykseen, tosin voi olla vanhentunutta tietoa, en jaksa tuoreempaakaan etsi'.
Auton korirakenteen saa muuttaa vastamaan toista mallisarjaan kuuluvaa mallia, tässä tapauksessa se on lähes mahdotonta ja ainakin äärimmäisen kallista ja hakalaa, valmiin tuloksen hinnalla saat osettua 10kpl valmiita originel cabrioita.
Auton korirakenteen saa muuttaa itse avoksi, mikäli pystyy toteen näyttämään että korin jäykkyys ja turvallisuus tekijät ovat riittäviä, tämä tosin on luvan varaista, luvan anominen maksaa useita satoja siitä riippumatta saatko myöntävän vai kieltävän päätösken. Tälläisessa tapauksessa lopputulokset ovat yleensä kauhistuttavia räpellyksiä, joissa on aluperäiseen e30 cabrioon verrattuna uskomatton rumat linjat ja ruma turvakaari, joka on pakollinen kaikissa itse laikatuissa.
Nyt en viimeisimpiä tarinoita ole seurannut enkä edelleenkään jaksa tarkistaa tilannetta, mutta saako auton koria nykyään vaihtaa, näistä huonoista vaihtoehdoista se on kuitenkin se ainoa edes jollain tapaa perusteltava, tosin silloinkin tulisi löytää valmiiksi todella edullinen kori, jos tuossa korissa on paperit olisi siltikin varmaan helpompi verottaa tuo kori jonkun toisen auton tekniikalla.Olli.
Comment
-
Originally posted by rphxOisko kellään piirustuksia tai jotain 2-ovisen avoksi muuttamisesta(E30)
Korinvaihtokin on nykyään kiellettyä.
Helpompi tapa saada halpa avo on tehdä tälläisestä:
tai ostaa saksasta saksan huonoimman ja kasaa sen pikkurahalla, verot vanhaan ja huonoon lienee vain satasia.
JDKaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Originally posted by KentsuNooohh, mitä ne sanoo konttorilla jos tuollaseen E30:een tekee vähän isomman kattoluukun ja heittää siihen jonkun ressun päälle?
Baur Cabriossakin (E21) on tolpat järeämmät kuin sedaneissa.
JDLast edited by JD; 09-08-2006, 14:37.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82
http://www.mobile.de/SIDSb6cO4WctZJA...11111219929952
oho... liian pitkä... no tuolta löytyy kun laittaa tarkennuksesksi cabrio:
http://www.mobile.de/
Ja uudemmankin korimallin saa 3500e hintaan:
http://www.mobile.de/SIDEiTdOpcinWw0...1111214478134&
JD
EDIT: Tupla oho... tämähän osasi itse lyhentää linkin?Last edited by JD; 10-08-2006, 09:49.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
Comment