Elikkäs toimiiko suoraan omalla suorasytyllä vai pitäiskö olla jokin muu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Megasquirt etaan?
Collapse
X
-
Jos käytät alkuperästä jakajaa, niin et tartte muuta kun kuin sytkäyksikön ja kolme tappia hihnapyörälle. Hall-anturinkin saat suoraan sopimaan kun paikka on valmiina. Ja mega on helppo kolvata suoraan alkuperäseen johtosarjaan. Ainoastaan sytkävermeiden johdot joudut vetämään, ja jokusen anturin piuhan.e30 323 2.7tic
-
-
Originally posted by VelmuJos käytät alkuperästä jakajaa, niin et tartte muuta kun kuin sytkäyksikön ja kolme tappia hihnapyörälle. Hall-anturinkin saat suoraan sopimaan kun paikka on valmiina. Ja mega on helppo kolvata suoraan alkuperäseen johtosarjaan. Ainoastaan sytkävermeiden johdot joudut vetämään, ja jokusen anturin piuhan.
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by RundariTapit tulee 120asteen välein trikkeriin.. ja bossilaisen 7pinninen yksikkö on hjuva. Tossa liitteenä mun tekemä yksinkertaistettu kytkykaavio...
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Honeywell 2AV54 Hall-anturi 29.00 € vpv:ltä http://www.vpv-motorracing.com/
tollasta liitintä poijjaat tuntuu käyttävän. ja tapit voi olla melkeen mitä vaan... jotain metallia kuiteski.
Comment
-
-
Ja eri vaihtoehto käytännön toteutukselle onkin sitten useita. Voit käyttää omaa anturia, mutta vaatii signaalimuokkauspiirin. Sytkänohjaukseen voi käyttää VB921:ä, jolloin erillinen sytkäyksikkö jää pois jne.
Ja löytyy MS koottuna, VB921:siä ja tuollainen signaalimuokkauspiiri ellei kasaaminen kiinnosta.
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
-
Originally posted by RundariHoneywell 2AV54 Hall-anturi 29.00 € vpv:ltä http://www.vpv-motorracing.com/
tollasta liitintä poijjaat tuntuu käyttävän. ja tapit voi olla melkeen mitä vaan... jotain metallia kuiteski.
Originally posted by petteriuJa eri vaihtoehto käytännön toteutukselle onkin sitten useita. Voit käyttää omaa anturia, mutta vaatii signaalimuokkauspiirin. Sytkänohjaukseen voi käyttää VB921:ä, jolloin erillinen sytkäyksikkö jää pois jne.
Ja löytyy MS koottuna, VB921:siä ja tuollainen signaalimuokkauspiiri ellei kasaaminen kiinnosta.
PetteriLast edited by hednam; 31-08-2006, 00:16.
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by hednamJoo, eli nyt rupee selventyyn tää touhu, ainut mikä vielä on auki niin on se että mihin tulee ns. nollakohta vai onko väliä? Ja senhän pitäis toimia rälläkän viillolla periaatteessa tai tekee saumalla "tapin" sinne mig:llä??
"For correct code operation you need a vane edge to pass the trigger when the engine is at 60-90BTDC OR 5-15BTDC"
Tuolla on kyllä melko tarkkaan selostettu mitä pitää tehdä: http://megasquirt.sourceforge.net/extra/BMW F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by PlutoSaa valita..
"For correct code operation you need a vane edge to pass the trigger when the engine is at 60-90BTDC OR 5-15BTDC"
Tuolla on kyllä melko tarkkaan selostettu mitä pitää tehdä: http://megasquirt.sourceforge.net/extra/
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Hallihan tulee 60astetta ennen ykk http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/bm...halli.JPG/full
niin ja tuossa kuvassa kone pyörii vastapäivään. näin ainakin itse olen ymmärtänyt
Comment
-
-
Originally posted by VelmuEli pyörität koneen niin että se on vaikka tuo 60 astetta eykk, sitten anturi haluamaasi paikkaan ja siihen kohtaan eka tappi. Ja loput tulee sitten tietenkin 120 asteen välein. Tuossa kehno kuva omasta toteutuksesta:
[ATTACH]28453[/ATTACH][ATTACH]28454[/ATTACH]
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
Comment