Onko kallista/työlästä laittaa näin jälkikäteen? Autona olis kaverin e39 525tdsa touring. Entäpä sit vanhempaan, softakin on olemassa vaikkei sitä itse säädintä olekaan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vakio nopeuden säätimen asennus
Collapse
X
-
Vuosi sitten tein tuollaisen päivityksen 05/91 525 bemuun, tossa kuvassa on muuten kaikki mitä siihen tarvii paitsi kytkinpolkimelle tuleva katkaisin. Maksoin noista kamoista 100€ ja Leban linjoilla eli "tunti" puheineen meni asennuksessa
Last edited by schwarze; 21-09-2007, 21:45.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Ostin tän foorumin kautta purkuautosta kannattaa panna ostoilmo tai kysellä purkureilta, niitä on bensakoneisiin vähintäänkin kahta mallia http://www.realoem.com/bmw/Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Itsekin ostin foorumin kautta eräästä purkuautosta. Maksoin kaikkine hilppeineen 80 € + postit (Ruotsista).
Eli tarvitset:
Kuskinjalkatilaan, kickpaneelin taakse menevän ohjainboksin. Itsellä oli liitin valmiina. Sitten tarvitset konehuoneeseen vakionopeudensäätimen moottorin ja kaasuvaijerin. Sitten tarvitset ohjaus "viiksen." Lopuksi tarvitset vielä "tappokytkimen" kytkinpolkimelle, mitä tuossa kot8630:n kuvassa ei ollut näkyvillä. Kytkinpolkimen "tappokytkin" ei ole pakollinen, että toimii varmasti ilman sitäkin. Itselläni oli siis kaikki mahdolliset piuhat ja liittimet valmiina, että oli tosiaan ihan plug & pray homma.Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by jleinoMulla taas on diiseli, mut vikakoodeja nollatessa sieltä löyty se softa sille säätimelle jotenka ajattelin ettei se ehkä ihan niin kauhee homma olis Mut miten lie, se on varmaan erilainen tähän disuun ku bensaan vai?!F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by jleinoMulla taas on diiseli, mut vikakoodeja nollatessa sieltä löyty se softa sille säätimelle jotenka ajattelin ettei se ehkä ihan niin kauhee homma olis Mut miten lie, se on varmaan erilainen tähän disuun ku bensaan vai?!
Työkaveri teki tuon pari viikkoa takaperin, kun mainostin sen helppoutta diisseliin (itsellä siis sama projekti menossa 525i:n kanssa).Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
Comment