tällä hetkellä toi ilmamäärä mittari taitaa olla sitten viittä vaille sökö, kun kaasun painaa pohjaan niin auto sammuu...että semmosta tänään
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ilmamäärä mittarista vielä 530d
Collapse
X
-
Originally posted by Marko.Ktällä hetkellä toi ilmamäärä mittari taitaa olla sitten viittä vaille sökö, kun kaasun painaa pohjaan niin auto sammuu...että semmosta tänään
Mutta ota sen ilmamäärämittarin piuha pois niin tiedät onko vika siinä..eli jos kulku tulee suht normaaliksi uutta ilmamäärämittaria metsästämään.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
-
-
veikkaanpa että on vika siinä koska heti ku otan sen liittimen irti ni auto kulkee paljon paremmin ja eikä sammu, ostin hetki sitten pierburgin ilmamäärämittarin motonetistä ja tuntu hieman ripeämmältä mutta sammu edelleen ku paino kaasun pohjaan
Originally posted by vekuOliskohan vika kuitenkaan ilmamäärämittarissa jos autosi sammuu ?
Mutta ota sen ilmamäärämittarin piuha pois niin tiedät onko vika siinä..eli jos kulku tulee suht normaaliksi uutta ilmamäärämittaria metsästämään.F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1kuskin lattian alla oleva pumppu?
voiko sitten olla mahdollista että olisi siinä pumpussa vika jos auto kuitenkin pelittää ottamalla ilmamäärämittarin liittimen irti, eli ovatko ne yhteydessä toisiinsa???F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by Marko.Kvoiko sitten olla mahdollista että olisi siinä pumpussa vika jos auto kuitenkin pelittää ottamalla ilmamäärämittarin liittimen irti, eli ovatko ne yhteydessä toisiinsa???
Comment
-
-
Originally posted by LanttuIlmamäärämittari ja ruiskutuspumppu ovat kyllä toisistaan tietoisia ECU:n välityksellä, mutta onko lattian alla pelkkä siirtopumppu? Joku 530d:n omistaja voi tarkentaa (?).
Tankissa on siirto pumppu ja siinä lattian alla myöskin siirto pumppu mutta toiminnasta sen verran että jos tankissa oleva pumppu menee rikki auto voi lähteä käyntiin ja toimiakin jollain lailla mutta jos lattian alla oleva pumppu rikki ei lähde käyntiin...Siirtopaine on noin 4 bar ja jossain tapauksissa on ollut että kuskin lattian alla oleva pumppu alkaa reistata tai vanhuuttaan heikentyä ja hetkellisesti paine laskee alle 3 bar jolloin moottori hyytyy kaasu pohjassa isoilla kierroksilla...Ja kun paine laskee vaan hetkellisesti niin vika muistiin ei tallennu välttämättä vikaa tapahtumasta....
Comment
-
-
Originally posted by SamiTankissa on siirto pumppu ja siinä lattian alla myöskin siirto pumppu mutta toiminnasta sen verran että jos tankissa oleva pumppu menee rikki auto voi lähteä käyntiin ja toimiakin jollain lailla mutta jos lattian alla oleva pumppu rikki ei lähde käyntiin...Siirtopaine on noin 4 bar ja jossain tapauksissa on ollut että kuskin lattian alla oleva pumppu alkaa reistata tai vanhuuttaan heikentyä ja hetkellisesti paine laskee alle 3 bar jolloin moottori hyytyy kaasu pohjassa isoilla kierroksilla...Ja kun paine laskee vaan hetkellisesti niin vika muistiin ei tallennu välttämättä vikaa tapahtumasta....F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Comment