tällä hetkellä toi ilmamäärä mittari taitaa olla sitten viittä vaille sökö, kun kaasun painaa pohjaan niin auto sammuu...että semmosta tänään
Oliskohan vika kuitenkaan ilmamäärämittarissa jos autosi sammuu ?
Mutta ota sen ilmamäärämittarin piuha pois niin tiedät onko vika siinä..eli jos kulku tulee suht normaaliksi uutta ilmamäärämittaria metsästämään.
veikkaanpa että on vika siinä koska heti ku otan sen liittimen irti ni auto kulkee paljon paremmin ja eikä sammu, ostin hetki sitten pierburgin ilmamäärämittarin motonetistä ja tuntu hieman ripeämmältä mutta sammu edelleen ku paino kaasun pohjaan
Originally posted by veku
Oliskohan vika kuitenkaan ilmamäärämittarissa jos autosi sammuu ?
Mutta ota sen ilmamäärämittarin piuha pois niin tiedät onko vika siinä..eli jos kulku tulee suht normaaliksi uutta ilmamäärämittaria metsästämään.
voiko sitten olla mahdollista että olisi siinä pumpussa vika jos auto kuitenkin pelittää ottamalla ilmamäärämittarin liittimen irti, eli ovatko ne yhteydessä toisiinsa???
voiko sitten olla mahdollista että olisi siinä pumpussa vika jos auto kuitenkin pelittää ottamalla ilmamäärämittarin liittimen irti, eli ovatko ne yhteydessä toisiinsa???
Ilmamäärämittari ja ruiskutuspumppu ovat kyllä toisistaan tietoisia ECU:n välityksellä, mutta onko lattian alla pelkkä siirtopumppu? Joku 530d:n omistaja voi tarkentaa (?).
Ilmamäärämittari ja ruiskutuspumppu ovat kyllä toisistaan tietoisia ECU:n välityksellä, mutta onko lattian alla pelkkä siirtopumppu? Joku 530d:n omistaja voi tarkentaa (?).
Tankissa on siirto pumppu ja siinä lattian alla myöskin siirto pumppu mutta toiminnasta sen verran että jos tankissa oleva pumppu menee rikki auto voi lähteä käyntiin ja toimiakin jollain lailla mutta jos lattian alla oleva pumppu rikki ei lähde käyntiin...Siirtopaine on noin 4 bar ja jossain tapauksissa on ollut että kuskin lattian alla oleva pumppu alkaa reistata tai vanhuuttaan heikentyä ja hetkellisesti paine laskee alle 3 bar jolloin moottori hyytyy kaasu pohjassa isoilla kierroksilla...Ja kun paine laskee vaan hetkellisesti niin vika muistiin ei tallennu välttämättä vikaa tapahtumasta....
Tankissa on siirto pumppu ja siinä lattian alla myöskin siirto pumppu mutta toiminnasta sen verran että jos tankissa oleva pumppu menee rikki auto voi lähteä käyntiin ja toimiakin jollain lailla mutta jos lattian alla oleva pumppu rikki ei lähde käyntiin...Siirtopaine on noin 4 bar ja jossain tapauksissa on ollut että kuskin lattian alla oleva pumppu alkaa reistata tai vanhuuttaan heikentyä ja hetkellisesti paine laskee alle 3 bar jolloin moottori hyytyy kaasu pohjassa isoilla kierroksilla...Ja kun paine laskee vaan hetkellisesti niin vika muistiin ei tallennu välttämättä vikaa tapahtumasta....
itse olen täältä lukemien perusteella myös alkanut epäilemään että toi pumppu olisi just paskana, pitää semmosta ihmeellistä vaivalloisen kuulloista surinaa ku kääntää virta-avainta yhtä vaille start asentoon, surina kestää n. puoliminuuttia ja sitten loppuu, no tänäaamuna auto sitten hinattiin laakkoselle Herttoniemeen, saapa nähdä mikä vika sieltä löytyy ja paljonko tulee maksamaan, ja sitten alkaa kovat taistelut auton myyjäliikkeen kanssa että kúmpi on maksuvelvollinen, kuluttajasuojan sivuilta olen lukenut paljon ja mielestäni kaikki viittaisi siihen että autoliike olisi tässä tapauksessa kustannusvelvollinen
Comment