Sytytys ilmeisen pahasti pielessä kun useasti sammutuksen jälkeen vielä hörähtää kone? Mikäköhän tuon sitten voisi aiheuttaa? Jokin asento-anturi kenties...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jälkikäynti
Collapse
X
-
Originally posted by draiveri View PostSytytys ilmeisen pahasti pielessä kun useasti sammutuksen jälkeen vielä hörähtää kone? Mikäköhän tuon sitten voisi aiheuttaa? Jokin asento-anturi kenties...?Villi veikkaus että kaasutin-vehje?
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
-
-
Originally posted by draiveri View PostHemmetti aina se vaan unohtuu mainita mikä auto ja moottori kyseessä
eli e36 ja m50b25Ku ruiskuvehkeissä kaikki bensansyöttö laitteet "kuolee" ku virrat kääntää pois, korjatkaa jos oon ymmärtäny väärin
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by hednam View PostKoita toista bensaa, käy lukemassa vikakoodit jossain niin saattaa selvitäKu ruiskuvehkeissä kaikki bensansyöttö laitteet "kuolee" ku virrat kääntää pois, korjatkaa jos oon ymmärtäny väärin
Oon jo muutaman kerran käynyt vikakoodeja luetuttamassa eri vikojen takia ja alkaa pikkuhiljaa usko mennä siihenkiaina kyllä löytyy muutama ilmotus, muttei mitään mikä voisi aiheuttaa ko. vian. Onko tuttu tarina myös muille?
Voiko vuotavat suuttimet aiheuttaa tuommosta btw? kellään kokemusta?
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostKokeilisin ihan ensimmäistä testiä...
Meet motarille ja annat sen koneen laulaa ja poltat karstat pois!
Bensalaadun vaihdolla et tohon koneeseen saa mitään vaikutusta kyllä...ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostMeet motarille ja annat sen koneen laulaa ja poltat karstat pois!
Eiku oikeesti kyllähän tuotakin on kokeiltu eikä tunnu vaikuttavan asiaan. Ainoa millä näyttäis tässäkin asiassa (myös vaeltelevan tyhjäkäynnin yhteydessä) olevan merkitystä on ilman lämpötila. Hellekeleillä oli pahimmillaan tuo jälkiornahtelu mutta tänäänkin kun oli alta kymmenen lämpöä niin oli taas kerran loistava ajaa eikä mitään onkelmia. Onneks on taas talvi tulossa! Enpä ois uskonu ikänä näin toteavaniSen verta lämpöhakuisia tässä ollaan...
Last edited by draiveri; 22-09-2006, 20:36.
Comment
-
-
Originally posted by draiveri View PostSytytys ilmeisen pahasti pielessä kun useasti sammutuksen jälkeen vielä hörähtää kone? Mikäköhän tuon sitten voisi aiheuttaa? Jokin asento-anturi kenties...?Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Originally posted by 525TDS Touring View PostEi ole sytyksen myöhäisyydellä tai aikaisuudella merkitystä itse jälkikäyntitapahtumaan, koska sytytysvirta katkeaa siinä silmänräpäyksessä kun virrat käännetään pois. Se on karsta ym. mikä jää hehkumaan ja sytyttää palotilaan jääneitä palamattomia polttoaine"höyryjä" ja aiheuttaa moottorin ryntäilyä.Last edited by draiveri; 22-09-2006, 22:46.
Comment
-
Comment