Elikkä kämmäsin ja sain jätettyä avaimet peräkonttiin ja kaikki ovet lukossa
miten ihmeessä sinne pääsee sisään?? yks lukkoseppä yritti jo 3 tuntia ilman tulosta!! että onko mitään muuta mahdollisuutta kuin rikkoa ikkuna tai saada maahantuojalta avain?
Auto on muuten E38 mallia tarvin apua ja mitä pikemmin sen parempi.
ovet lukossa avaimet sisällä
Collapse
X
-
Eli malli e38 jos joku tietää apua saa auttaa ku se ei toimi se rautalanka juttuOriginally posted by WSE1 View PostKyllähän noihin periaatteessa pääsee. Riippuu mallista jotta mitenkä mutta tietyistä syistä en minä ainakaan ole halukas asiaa sen kummemmin julkisesti kuin yksityisestikään enempää selventämään.
Comment
-
Halvempikin keino löytyy ja on ilmainen. Soita poliiseille että tulevat avaamaan. Kaverilla jäi kans kerran ovet lukkoon ja avaimet sisälle. Soitti poliiseille ja ne tuli avaamaan. Autona oli bmw e30,mutta ainaki kannattaa yrittää ennen kun mitään rikot..BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
Mulla jäi kerran yhestä autosta avaimet virtalukkoon ja ovet lukossa kaupan parkkipaikalla pahimpaan ruuhkaan. Soittelin sit lukkovirmoille mut olivat jo kiini ja sit polliiseille ja ne tokas vaan et "Poliisilla on parempaakin tekemistä kui aukoa päivät pitkät autojen ovia!"... noo olin vähän aikaa et kiitti vitusti ja muija soitti sit heti perään sellasella kissanpentuanelevalla äänellä ni ei menny ku 3 min ni oli maija pihassa ja ovet auki
Eli pistä muija soittaan poliiseille.
Comment
-
Johonki e38:siin ei varmasti oo halvimmasta päästä. Kyllä mä ainaki kokeilisin poliiseille soittaa, voihan niille soittaa vaikka heti..Originally posted by Henry View PostNo tuskin takaoven lasi hirveesti maksaa jos sen rikkoo. Minä en ainakaan epäröisi jos tosissaan auto pitää saaha käyttöön pikaisesti.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
ei käänny penkit mutta se reikä on niin iso että se ei ole ongelma sit enään ku pääsee sisäänOriginally posted by iikka View Postjoo lasin hajotushan se tässä ois helpoin.. kai sulla on kääntyvät takapenkit että saat ne avaimet sit peräkontista.. ettei tartte kaivaa reittiä penkkien läpi peräkonttiin
Comment
Comment