Muutama asia mietitytää tuossa Bosch L-Jetronic suihkutuksessa.
Ilmeisesti kun kaasupohjassa, kaasuläpän asentotunnistimessa menee täyskaasunkärjet kiinni ja silloin ECU rikastaa seosta ennalta määrätyn määrän. Mutta otetaanko ilmamääränmittarin tieto silti huomioon?
Ilmämäärän mittarissa on muistaakseni 4pinniä, mistä ja miten mitataan resistanssit, arvot löyty jo netistä, muttei pinnien numeroita.
Käykä esim. motrinic ilmamääränmittari L-Jettiin? Kaipa niissä sama määrä pinnejä on ja samallalailla ne resistanssia mittaa, vai?
Onko kaasuläpänasentotunnistin purettavissa?
Ilmeisesti kun kaasupohjassa, kaasuläpän asentotunnistimessa menee täyskaasunkärjet kiinni ja silloin ECU rikastaa seosta ennalta määrätyn määrän. Mutta otetaanko ilmamääränmittarin tieto silti huomioon?
Ilmämäärän mittarissa on muistaakseni 4pinniä, mistä ja miten mitataan resistanssit, arvot löyty jo netistä, muttei pinnien numeroita.
Käykä esim. motrinic ilmamääränmittari L-Jettiin? Kaipa niissä sama määrä pinnejä on ja samallalailla ne resistanssia mittaa, vai?
Onko kaasuläpänasentotunnistin purettavissa?
Comment