Noniin eli nyt olis auto lastutettu ja käyntihäirät jäi pois :lol:
En tiedä kun aina vollotetaan ja vauhkotaan että vapaasti hengittävässä ei ole mitään hyötyä lastusta, mutta oma auto ainakin lastun asennuksen jälkeen toimii huomattavasti ripeämmin. Autosta hävisi se niin-sanottu kumilanka efekti eli lähtee työntämään jo ihan kivasti tossa 3000 kierroksen jälkeen 8) . Kaupunki ajossa huomaa hyvin eron kun auto kulkee nyt paljon kevyemmin ja ei tarvi runnoo sitä oikeaan pedaalia pohjaan. Miinuksena tietysti se että lastu nostaa rajotinta ylemmäs mutta tarviiko sitä survoa sinne 6500 kierroksen yli.
Kiitokset vielä lastun toimittajalle :lol:
Yksi asia mikä pitäis vielä selvittää on se että kylmänä auto kiihtyy kyllä vähän paremmin kun lämpösenä eli olisko tähän jollain jotain sanottavaa?
En tiedä kun aina vollotetaan ja vauhkotaan että vapaasti hengittävässä ei ole mitään hyötyä lastusta, mutta oma auto ainakin lastun asennuksen jälkeen toimii huomattavasti ripeämmin. Autosta hävisi se niin-sanottu kumilanka efekti eli lähtee työntämään jo ihan kivasti tossa 3000 kierroksen jälkeen 8) . Kaupunki ajossa huomaa hyvin eron kun auto kulkee nyt paljon kevyemmin ja ei tarvi runnoo sitä oikeaan pedaalia pohjaan. Miinuksena tietysti se että lastu nostaa rajotinta ylemmäs mutta tarviiko sitä survoa sinne 6500 kierroksen yli.
Kiitokset vielä lastun toimittajalle :lol:
Yksi asia mikä pitäis vielä selvittää on se että kylmänä auto kiihtyy kyllä vähän paremmin kun lämpösenä eli olisko tähän jollain jotain sanottavaa?
Comment