Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehot hukkuu satunnaisesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LockDown
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 210
    • Lohja rock city

    #31
    Noniin eli nyt olis auto lastutettu ja käyntihäirät jäi pois :lol:

    En tiedä kun aina vollotetaan ja vauhkotaan että vapaasti hengittävässä ei ole mitään hyötyä lastusta, mutta oma auto ainakin lastun asennuksen jälkeen toimii huomattavasti ripeämmin. Autosta hävisi se niin-sanottu kumilanka efekti eli lähtee työntämään jo ihan kivasti tossa 3000 kierroksen jälkeen 8) . Kaupunki ajossa huomaa hyvin eron kun auto kulkee nyt paljon kevyemmin ja ei tarvi runnoo sitä oikeaan pedaalia pohjaan. Miinuksena tietysti se että lastu nostaa rajotinta ylemmäs mutta tarviiko sitä survoa sinne 6500 kierroksen yli.

    Kiitokset vielä lastun toimittajalle :lol:


    Yksi asia mikä pitäis vielä selvittää on se että kylmänä auto kiihtyy kyllä vähän paremmin kun lämpösenä eli olisko tähän jollain jotain sanottavaa?
    Kesää odotellessa.............vaan ei tuu

    Comment

    • Lemon
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 198
      • Joensuu

      #32
      minkä lastun ostit, mistä ja mitä maksoi, jos saa udella

      Comment

      • Scotti
        Newbiemmer
        • Jul 2004
        • 15
        • Tampere

        #33
        Juu lastu pitää varmaan tilata....
        Bmw 325i E36

        Comment

        • LockDown
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2003
          • 210
          • Lohja rock city

          #34
          Kyselkää voiko fraatti auttaa asiassa 8)
          Kesää odotellessa.............vaan ei tuu

          Comment

          • mauritius bleu
            Bimmer Rookie
            • May 2004
            • 75
            • Rajalla

            #35
            Originally posted by LockDown


            Yksi asia mikä pitäis vielä selvittää on se että kylmänä auto kiihtyy kyllä vähän paremmin kun lämpösenä eli olisko tähän jollain jotain sanottavaa?



            eipä nyt ole muuta sanottavaa kun että itekkin olen tätä samaa ongelmaa ja on vapari ja schnitzerin lastu. olis kyllä hienoa löytää tuohonkin asiaan syypää!

            nii ja auto on325 coupe -92

            on kyllä käyny jo mielessä että väleäksikkö tuo on menny...
            BMW M5 -00

            Comment

            • wertical
              Bimmer Rookie
              • Aug 2007
              • 81

              #36
              mitä se suuttimien pesu maksoi olen menossa häkkiselle tiistaina ja autossa on sama ongelma

              Comment

              • Zuuzo
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 441
                • Etelä-Savo, Pieksämäki

                #37
                E36 coupe kuutoskone

                ilmamäärämittari on ainakin omassa autossa takkuillut, kiihtyy ja kulkee mutta ei sillä tavalla kuin pitäis.
                mitattiin ilmamäärämittarin jännite ja alle 2 volttia kierroksilla, kaverin autoon tehtiin sama homma ja lähes 4 volttia näytti kierroksilla.

                Comment

                • MooMoo
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2006
                  • 169
                  • Forssa

                  #38
                  Koitetaas nostaa aihetta ylös. Eli itllä on e36 M50B20 koneella ilman vanosta, ja kone vetää 2000-4000rpm tosi nihkeesti. Voisikohan vika olla tukkoisissa suuttimissa? Auto kyllä toimii ihan hyvin, mutta vetää keskikierroksilla huonosti.

                  Mitäköhän noiden suuttimien ultraäänipesu maksaa? / voiko niitä ite irrottaa ja puhdistaa jollakin?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎