motonetissä 59.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535 laiska kiihtyvyys
Collapse
X
-
Originally posted by m-power View Postmotonetissä 59.....
Voisko joku ystävällinen kertoo ne arvot tolle kaasuläpän asentotunnistimelle, kun en niitä pirullakaan löydä. Vaan jotain kampiakselin tunnistimen arvoja tulee...ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostVoisko joku ystävällinen kertoo ne arvot tolle kaasuläpän asentotunnistimelle, kun en niitä pirullakaan löydä. Vaan jotain kampiakselin tunnistimen arvoja tulee...
Eipä tuosta Euro2 päästönormin lisälaitteesta ole sen kummemmin hyötyä kuin haittaakaan. Saa sillä muutaman gramman painoa pois edestä ja ylhäältä joka on aina eduksi jollei muuta kun heivaa sen mäkeen...
Comment
-
-
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Pöh, kyllä se kaasuläpän asentotunnistin jotain ohmeja anto. Kaasuläppä kiinni noin 30 muistaakseni ja auki ehkä jotain 40 luokkaa. Unohtu jo kotimatkallaKulutusmittari myös heiluu jonkin verran, voisko lambdassa olla vikaa kenties?
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Noniin nyt toimii moottorijarrutuskinEn saanu nukuttua, niin lähin 04:00 hallille ihmetteleen tota. Kaasuläpän asentotunnistimelta lähtevästä liittimestä oli johto poikki... Vähän kolvia ja tinaa ja nyt toimii kuten pitääkin
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Pitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostPitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostPitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?
Korjatkaa ihmeessä jos on varmaa tietoo, ois kiva tietää juu.
Joskus toivois että turbiinin lukko sais pysyy vähän "pitempään" päällä.
Vois nipistää viä ihan vähän matkakulutuksesta... :think
Tuolla sadan päällä kun alkaa jo tuo ilmanvastus jarruttaan niin tasasen vauhdin pitämiseks on väliin painettava vähän lisää ja se sit helposti puottaa lukon pois ja kelaa kierroksia pikkasen. Sit se meneekin päälle takas kun nostaa vähän poljinta ja painaa takas. Kulutusmittari putoo sillon
15 :sta 8 nurkille. Taitaa vaan olla paha modata lukon toimintaa kun laatikolla on omat aivot...
Comment
-
-
Kyllä se näköjään nollille meni... mut tosiaan tosta on nyt jotenki puhti poissa. Ei vaan mee mihkää korkeil kierroksil (yli 3500rpm). kannen ja imusarjan/imuputken välinen muotoletku oli ainaki huonos hapes, tulee uus tiistain, mut eipä taida tuo yksinään auttaa paljon mitään. Mistäs seuraavaks vois hakee vikaa? Ettei ois kaasuvivustossa jotain? Toihan on sähkönen, ilman vaijeria. Muita ehdotuksia?
Edittiä: Tulipa taas mietittyä omia, ja yks idea tuli. Aika kaukaa haettua varmaan mutta:
Tossahan on sähkönen kaasupoljin, ni ymmärtääkseni välittää siitä polkimen sensorista tiedon automaattilaatikolle ja kaasuläpän moottorille? Se pää on ainakin ok koska laatikko tajuaa vaihtaa pienemmälle ku painaa kaasun pohjaan. Jospa siellä kaasuläpän päässä ei moottori aukaise läppää kokonaan? Tyhmänä tietysti en tajunnu tänään kattoo ku tsekattiin nuo letkut ja oli imuputki irti.
ilmavuotoa mietin eka, muttaku päästöt oli katsastuksessa ihan kohillaan, eikä nyi tai mitään muutenkaan.
Ajatusten kirjoittelua taas, toivottavasti joku tajuaaLast edited by Supra^; 03-08-2007, 00:01.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Noniin, tanaan tuli purettua taas pikkasen ja kokeiltiin kaasulappaa ni yllatys yllatys, tayskaasulla aukes jopa hurjat 1/4 lapasta... ja karstasta sun muusta pysty paatella ettei tuo oo ainakaan pariin vuoteen enemman aukassukkaa, ei ihme et kaikki myyny nopeesti poisPutsattiin koko kaasulappa ja otettiin auki tuo koneisto ja kaytiin kokonaan lapi, se paa on ainaki toimiva. Eli vika taitaa olla tuossa polkimen sensorissa tai piuhoissa? Onko kellaan ollu vastaavaa ongelmaa?
OT: Hyvin se poltti kumiaki D:lla, ihmeteltii silloi miks oli nii matalat kierrokset, ihme hommaMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment