Announcement

Collapse
No announcement yet.

535 laiska kiihtyvyys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m-power
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 731
    • TAMPERE

    #16
    motonetissä 59.....
    sitä saa mitä tilaa

    http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

    R.I.P. 327i
    R.I.P. 535i
    audi a6 2.7 t

    Comment

    • tmth
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 2194
      • Kangasala

      #17
      Originally posted by m-power View Post
      motonetissä 59.....
      KL:ssä saman verran, äskön soitin sinne.

      Voisko joku ystävällinen kertoo ne arvot tolle kaasuläpän asentotunnistimelle, kun en niitä pirullakaan löydä. Vaan jotain kampiakselin tunnistimen arvoja tulee...

      F10 & R55
      ex:
      E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #18
        Originally posted by tmth View Post
        Voisko joku ystävällinen kertoo ne arvot tolle kaasuläpän asentotunnistimelle, kun en niitä pirullakaan löydä. Vaan jotain kampiakselin tunnistimen arvoja tulee...
        Klik

        Eipä tuosta Euro2 päästönormin lisälaitteesta ole sen kummemmin hyötyä kuin haittaakaan. Saa sillä muutaman gramman painoa pois edestä ja ylhäältä joka on aina eduksi jollei muuta kun heivaa sen mäkeen...
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • tmth
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 2194
          • Kangasala

          #19
          Originally posted by Leka View Post
          Kiitos, ja ei kun tallille mittailemaan

          F10 & R55
          ex:
          E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

          Comment

          • tmth
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 2194
            • Kangasala

            #20
            Pöh, kyllä se kaasuläpän asentotunnistin jotain ohmeja anto. Kaasuläppä kiinni noin 30 muistaakseni ja auki ehkä jotain 40 luokkaa. Unohtu jo kotimatkalla Kulutusmittari myös heiluu jonkin verran, voisko lambdassa olla vikaa kenties?

            F10 & R55
            ex:
            E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

            Comment

            • tmth
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 2194
              • Kangasala

              #21
              Noniin nyt toimii moottorijarrutuskin En saanu nukuttua, niin lähin 04:00 hallille ihmetteleen tota. Kaasuläpän asentotunnistimelta lähtevästä liittimestä oli johto poikki... Vähän kolvia ja tinaa ja nyt toimii kuten pitääkin

              F10 & R55
              ex:
              E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

              Comment

              • Supra^
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 5150
                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                #22
                Pitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?
                Musti 8HP
                Nokivasara M47
                TeiniCoupé DCT
                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                Ex:
                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                Comment

                • superb
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 2827

                  #23
                  Originally posted by Supra^ View Post
                  Pitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?
                  Riippuu millä vaihteella ajetaan ja missä asennossa se s-e-m kytkin on. Itsellä menee helpommin nollille s ja m asennoissa, sekä silloin kun momentinmuunnin on lukittuna. Eli yli 85kmh nopeuksissa.

                  Comment

                  • Harzzza
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2006
                    • 218
                    • Tampere

                    #24
                    Originally posted by Supra^ View Post
                    Pitäiskö tomaatissakin (535iA) mennä tuo kulutus nollille moottorijarrussa?
                    Ainakin 530iA :ssa menee. Ei jos jarruttaa samalla, mut kyllä se neula nollaan hiipii jos laskettelee kaasutalla ylhäällä. Ihan E-asennollakin. S-asennossa taitaa jarruttaa pienemmilläkin vaihteilla kun E-asennossa, tuntuu vähän semmoselta että E :llä se jarruttaa vaan 5 ja 4 -vaihteilla, S :llä viä varmaan kolmosella ja kakkosellakin. Ainakin perstuntumalta (5hp18) näin tuntuu ??

                    Korjatkaa ihmeessä jos on varmaa tietoo, ois kiva tietää juu.

                    Joskus toivois että turbiinin lukko sais pysyy vähän "pitempään" päällä.
                    Vois nipistää viä ihan vähän matkakulutuksesta... :think
                    Tuolla sadan päällä kun alkaa jo tuo ilmanvastus jarruttaan niin tasasen vauhdin pitämiseks on väliin painettava vähän lisää ja se sit helposti puottaa lukon pois ja kelaa kierroksia pikkasen. Sit se meneekin päälle takas kun nostaa vähän poljinta ja painaa takas. Kulutusmittari putoo sillon
                    15 :sta 8 nurkille. Taitaa vaan olla paha modata lukon toimintaa kun laatikolla on omat aivot...

                    Comment

                    • Supra^
                      BTCF Member
                      • Jul 2005
                      • 5150
                      • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                      #25
                      Kyllä se näköjään nollille meni... mut tosiaan tosta on nyt jotenki puhti poissa. Ei vaan mee mihkää korkeil kierroksil (yli 3500rpm). kannen ja imusarjan/imuputken välinen muotoletku oli ainaki huonos hapes, tulee uus tiistain, mut eipä taida tuo yksinään auttaa paljon mitään. Mistäs seuraavaks vois hakee vikaa? Ettei ois kaasuvivustossa jotain? Toihan on sähkönen, ilman vaijeria. Muita ehdotuksia?

                      Edittiä: Tulipa taas mietittyä omia, ja yks idea tuli. Aika kaukaa haettua varmaan mutta:
                      Tossahan on sähkönen kaasupoljin, ni ymmärtääkseni välittää siitä polkimen sensorista tiedon automaattilaatikolle ja kaasuläpän moottorille? Se pää on ainakin ok koska laatikko tajuaa vaihtaa pienemmälle ku painaa kaasun pohjaan. Jospa siellä kaasuläpän päässä ei moottori aukaise läppää kokonaan? Tyhmänä tietysti en tajunnu tänään kattoo ku tsekattiin nuo letkut ja oli imuputki irti.
                      ilmavuotoa mietin eka, muttaku päästöt oli katsastuksessa ihan kohillaan, eikä nyi tai mitään muutenkaan.

                      Ajatusten kirjoittelua taas, toivottavasti joku tajuaa
                      Last edited by Supra^; 03-08-2007, 00:01.
                      Musti 8HP
                      Nokivasara M47
                      TeiniCoupé DCT
                      E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                      Ex:
                      E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                      Comment

                      • Supra^
                        BTCF Member
                        • Jul 2005
                        • 5150
                        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                        #26
                        Noniin, tanaan tuli purettua taas pikkasen ja kokeiltiin kaasulappaa ni yllatys yllatys, tayskaasulla aukes jopa hurjat 1/4 lapasta... ja karstasta sun muusta pysty paatella ettei tuo oo ainakaan pariin vuoteen enemman aukassukkaa, ei ihme et kaikki myyny nopeesti pois Putsattiin koko kaasulappa ja otettiin auki tuo koneisto ja kaytiin kokonaan lapi, se paa on ainaki toimiva. Eli vika taitaa olla tuossa polkimen sensorissa tai piuhoissa? Onko kellaan ollu vastaavaa ongelmaa?

                        OT: Hyvin se poltti kumiaki D:lla, ihmeteltii silloi miks oli nii matalat kierrokset, ihme homma
                        Musti 8HP
                        Nokivasara M47
                        TeiniCoupé DCT
                        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                        Ex:
                        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎