Ja suositeltava vaihtometodi on irrottaa ensin imusarjat, jotta niiden tiivisteet saa samaan vaivaan tiivistettyä. Tämän jälkeen tulppien vaihto on lastenleikkiä, kun tilaa tulee vallan mahdottomasti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuningasmoottorin tulppien vaihto
Collapse
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Originally posted by Morkai View PostJa suositeltava vaihtometodi on irrottaa ensin imusarjat, jotta niiden tiivisteet saa samaan vaivaan tiivistettyä. Tämän jälkeen tulppien vaihto on lastenleikkiä, kun tilaa tulee vallan mahdottomasti.
sellainen isompi homma kyllä olisi kuin venttiilikoppien siistiminen. vanhat maalit aivan hilseilleet.E12 520 Automatic -76 (RIP)
E23 735iA -84 (myyty)
E32 750iA -88 (ajopeli)
Comment
-
-
Noniin, lähtihän ne hatut irti kun koitti uudestaan. Ja oikeastaan yllättävän helposti kunhan sai sen ensimmäisen irti ja hiukan tuntumaa hommaan. Jekku oli nimenomaan kiertää hattua samalla kun kiskoo.
Mutta jopas oli jakajan kansi ja pyörijä karmeassa kunnossa. Pyörijä oli kuin puoliksi sulanut ja siihen oli jotain omaa patenttia väännetty.
Kannessa komeilee -87 leima
Johdotkin mittasin ja ne oli 6,2-6,7K. Realoem:sta katselin että siellä pitäisi olla vissiin 6K edestä juttusia joten eiköhän noi johdot ole vielä ihan hyvät. Puolanjohto oli 2K.
Täytyy mennä takasin pihalle kun itseasiassa tulpat on vielä kiinniJa tosiaan vasta apukuskin puolella häärätään. Mutta mikäs kiire tässä olis
E12 520 Automatic -76 (RIP)
E23 735iA -84 (myyty)
E32 750iA -88 (ajopeli)
Comment
-
Comment