Originally posted by Tenox
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
540ia - Rakennussarja...
Collapse
X
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Originally posted by Tenox View PostNiin joo ja tuo uusi vika, eli käynnistymisen heikentyminen ja ajoittainen nytkähtely pitää selvittää ASAP. Epäilen sitä nokan asentotunnistinanturia...
EDIT: Ilmastoinnin vianetsintä liikkeessä 6.3.
2.3 Vikakoodien luku (ja toivottavasti selviää käynnistymisongelmien syy)
Subiprojektissa on edelleen kaksi vaihtoehtoa: Aktiivisubi tai sitten suksiboksin kohdalle passiivielementti ja luukkuun vahvistin. Uusien osien kanssa ensin mainittu 210e ja jälkimmäinen 169e, eli perusratkaisusta kyse. Piuhat vedetty akulta (Carbonille kiitosta) ja mankalta valmiiksi jo. Kysyisin, että millaisia arvoja pitäisi mitata herätejohdosta - siis mankalta vahvistimeen tulevalta? On vähän epäselvää onko RCA piuhoissa kiinniolevissa johdoissa heräte vai mitä. Subi kylläkin tulee vasta kun muut asiat on saatu kuntoon. Varmaan huhtikuun aikana. Kesävanteiksi tulee jäämään näillä näkymillä nuo heittotähdet. Ensi talveksi sitten joko uudet halpis 17" vanteet tai 16" vanteet ja renkaat. Orkkislastu vaihdettu, putsarikotelo vaihtuu heti kun saan jostain orkkiksen.
Muuten suunnitelmat ennallaan. Eli peruskäyttökuntoon + viritysten purkaminen 2007 aikana ja sitten 2008 alusta ja jousitus / iskunvaimennus uusiksi.Last edited by Tenox; 04-03-2007, 23:44.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Mitä tohon ilmastointiin tulee, niin voi olla yksinkertaisesti mehut niin vähissä, ettei kompura sen takia käynnisty. Jostainhan nekin on karannu, jos kompurakin on vasta vaihdettu, niin suosittelisin vuotoaineiden kera täytettävän sen ilmastoinnin! Melko varmasti kenno paskana, jos kompurakin uusi
Comment
-
-
Juu, ensimmäinen ilmastoinnin huolto on vain väriaineiden yms. laitto. Sitten päätetään jatkosta.
Osaisiko joku kertoa onko muissa BMW-malleissa samanlainen ilmanpuhdistinkotelo kuin E34 540i:ssä? Tarvitsisin vakiokotelon ja mietin että onko se täysin omanlaisensa vaiko eikö.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Näkys olevan ainakin E32 eli seiskassa sama kotelo.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by 540iAV8 View PostNäkys olevan ainakin E32 eli seiskassa sama kotelo.
Siis kaikissa seiskoissa? E34 530 malleissa on kai myös sama. Velipojalla olisi joutava 525i:n kotelo, mahtaakohan siitä kannattaa askarrella vai alkaako ahistamaan? Lienee kuitenkin erilainen.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostSiis kaikissa seiskoissa? E34 530 malleissa on kai myös sama. Velipojalla olisi joutava 525i:n kotelo, mahtaakohan siitä kannattaa askarrella vai alkaako ahistamaan? Lienee kuitenkin erilainen.
http://realoem.com/bmw/partxref.do?p...136&showeur=onE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View Post
Eikös tuokin: http://www.realoem.com/bmw/showparts...76&hg=13&fg=20 ole ainakin ihan samannäköinen. Mites tuo toimii tuo osien vertailu?
EDIT taisin tajuta tuon vertailujutun. Katsoin äsken ja ainakin kuva on molemmissa sama, vaikka osanumero eri (siis 530i ja 540i).
EDIT2 Perhana kun tuolta on vaikea saada kaikkien e34 mallien kotelot samaan aikaan ruudulle.Last edited by Tenox; 05-03-2007, 00:20.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Kuvan mukaan näytäis olevan juuri sama tuossa 530:ssä ja saattaa muuten tietysti löytyä muistakin mutta pitäs selata läpi kaikki mallit erikseen.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Ei onneksi ole pahanhintainen uutenakaan, jos en käytettyä löydä. Jos maaliskuun ajan etsisi käytettyä ja sitten huhtikuussa ostaisi sen orkkiksen liikkeestä jos ei muu auta. (n. 160e täydellisenä, mukana uusi elementti.)
EDIT: Tilaan moisen tänään. Samalla kun tilaan sen anturin, yhden jo tilasin muualta ja sehän oli nokan anturi... No vaihdoin senkin sitten. Jos perjantaina saisi auton jo kuntoon...
Mitäköhän tuosta viriputsarikotelosta ja elementistä kehtaisi pyytää? Lastun myyn kanssa pois halvalla. On siis ihan toimiva lastu ja mielestäni ainakin muuttaa auton luonnetta aggressiivisemmaksi, tehon lisäyksestä en sano mitään. Molemmat tulee kevään aikana myyntiin.Last edited by Tenox; 07-03-2007, 09:44.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
YV:tä mysteerinostajalle!
Subiprojektissa sellainen pieni epävarmuustekijä, että en tiedä saanko helposti ja yksinkertaisesi herätevirtaa subille. Ellen saa, unohdan koko mökäpöntön. Jos saan, niin olen päätynyt siihen 210e aktiivisubiin. Pitää vielä miettiä, että miten sen kiinnittää.Last edited by Tenox; 09-03-2007, 23:21.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Minä suosittelisin herätevirran ottopaikaksi:
1: Soittimen omaa herätevirtasignaalia, jos on.
2: Antennin signaalivahvistimen johtoa, siitähän saa virtaa juurikin sopivasti vain silloin, kun soitin on päällä. Laittaa Y-liittimen vain siihen. Siis se valkoinen johto soittimen takana.*E34 540 -94 ia.*
*E34 525 -91*
*E60 530d -03*
*F10 525d -10*
Comment
-
-
Originally posted by Make540M60 View PostMinä suosittelisin herätevirran ottopaikaksi:Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Comment