Announcement

Collapse
No announcement yet.

mihin lambdan johto kiinni (jälkiasennus katti)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • impius
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 66
    • helsinki

    mihin lambdan johto kiinni (jälkiasennus katti)

    kyseessä olisi M40 kone johon asenettu katti jälkiasennuksena, ja lambdassa yksijohto mikä roikkuu siellä,myös putsarin luona olevalle boksille menevässä liittimen johtokasasta lähtee yksi liitin mille ei ole paikkaa liittimessä 2 johtoa ruskea ja vihreä, auton tyhjäkäynti hieman huono heijaa,
    (ex:315-83,316-85,2x518i-88,316i-89,318i-88,320i-88,316i(n.125hv)-85,520i-89),318i-88, 316i-90, 520i-91
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2
    Mikä kori, vm? Tuosta tekstistä ei oikein aukene, että mikä johto on nyt missä ja irti?
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • impius
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 66
      • helsinki

      #3
      Originally posted by Tzeimi View Post
      Mikä kori, vm? Tuosta tekstistä ei oikein aukene, että mikä johto on nyt missä ja irti?

      auto on E30 316i -89 johon on nähtävästi hitsattu 320-325 putkisto 316 etuputken alusta alkaen, elikkä lambda anturin johto roikkuu etuputkesta,
      (pitäs tietää mihin lambdan johdon kytkee, vai tarviko mihinkään?)

      ja toinen johto on roikkuu siinä ilmanputsarin kohdalla, mistä toinen liitin tulee boksiin kiinni mikä on putsarissa ennen tuota letkua mikä menee ruiskulle,
      ja siinä roikkuu sitten yksi johto johdon puolivälistä missä on 2 napainen liitin

      öö.en tiä tuliko tämäkään yhtän selvemin kerrottua
      (ex:315-83,316-85,2x518i-88,316i-89,318i-88,320i-88,316i(n.125hv)-85,520i-89),318i-88, 316i-90, 520i-91

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

        #4
        Nyt auttaa vähän enemmän. Lamdan johtoa korin päästä voit etsiä sieltä pakosarjan nurkilta. En ole sata varma, mutta voisi olla 4-napainen jo tuon ikäisessä?

        Tuo toinen johto (2-nap. liitin) on vielä mysteeri.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • impius
          Bimmer Rookie
          • Feb 2007
          • 66
          • helsinki

          #5
          Originally posted by Tzeimi View Post
          Nyt auttaa vähän enemmän. Lamdan johtoa korin päästä voit etsiä sieltä pakosarjan nurkilta. En ole sata varma, mutta voisi olla 4-napainen jo tuon ikäisessä?

          Tuo toinen johto (2-nap. liitin) on vielä mysteeri.

          no koitan saada tänään kuvaa siitä toisesta, toden näköisesti on väärä lambdakin laitettu kun on yksijohtoinen ,
          (ex:315-83,316-85,2x518i-88,316i-89,318i-88,320i-88,316i(n.125hv)-85,520i-89),318i-88, 316i-90, 520i-91

          Comment

          • impius
            Bimmer Rookie
            • Feb 2007
            • 66
            • helsinki

            #6
            jep. lambdalle löytyi liitin akkutelineen alta 4 napainen, tosin putkessa on johtoinen lambda kiinni, :( uusi 4 johtoinen lamda löytyis mutta tarvike malli eikä ole vanhaa liitintä,

            Originally posted by impius View Post
            no koitan saada tänään kuvaa siitä toisesta, toden näköisesti on väärä lambdakin laitettu kun on yksijohtoinen ,
            juu nappasin kuvan tuosta ja laitan sen huomenna tänne kun kykenen
            (ex:315-83,316-85,2x518i-88,316i-89,318i-88,320i-88,316i(n.125hv)-85,520i-89),318i-88, 316i-90, 520i-91

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎