??
Ei luulisi olevan merkitystä kun N on päällä, eikä vetoa ole yhtään kun kaasu on päällä ja käsijarru pois. Sen sijaan on kiellettyä mielestäni olla ainakin D päällä kun silloin on veto päällä, eikä autolla saa ajaa metriäkään käsittelyn aikana. Niin sanottiin huoltokorjaamolla. Ja tuo 5+pakki vaihteinen automaatti on kuulemma erilainen kuin 4 vaihteinen, eikä rasitusta synny tässä 5 vaihteisessa automaatissa. Spekulointia...
Mitä mieltä muut?
Ei luulisi olevan merkitystä kun N on päällä, eikä vetoa ole yhtään kun kaasu on päällä ja käsijarru pois. Sen sijaan on kiellettyä mielestäni olla ainakin D päällä kun silloin on veto päällä, eikä autolla saa ajaa metriäkään käsittelyn aikana. Niin sanottiin huoltokorjaamolla. Ja tuo 5+pakki vaihteinen automaatti on kuulemma erilainen kuin 4 vaihteinen, eikä rasitusta synny tässä 5 vaihteisessa automaatissa. Spekulointia...
Mitä mieltä muut?
Comment