Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakolämpömittarin kytkennästä ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemuristi
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 32

    Pakolämpömittarin kytkennästä ???

    Sähkö hommissa kun en välkky ole, oisin kysynyt noiden johtojen paikat...
    Tarkoittaako tuo Red ( B+ ) jatkuvaa virtaa vai miksi siinä on B+.
    Keltainen, oranssi ja ruskea myös epävarmoja...

    Mittari Motor Gaugen SM-68

    Last edited by bemuristi; 09-04-2007, 23:56.
  • Scitso
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 2816
    • Kuusankoski

    #2
    Punanen B+ akulle
    Keltanen ACC virtalukolle, eli virrat tulee kun avaimesta kääntää
    Ruskea näyttäs olevan taustavalolle
    Oranssi virrat kun autoa käynnistetään ja kun auto on käynnissä
    E34 525i Touring -96 "Iris"
    E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
    E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
    E46 328ia Sedan -98 "HOI"
    E61 530d Touring -04

    ex. E39 520ia Touring -98
    ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
    ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
    ex. E28 520i -82

    Comment

    • reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

      #3
      punanen, jatkuva 12v
      musta, maa
      oranssi, virtapäällä 12v, ei saa katketa startatessa
      keltainen, myös virtapäällä 12v
      ruskea, pienelle lampulle
      ...

      Comment

      • bemuristi
        Bimmer Rookie
        • Mar 2006
        • 32

        #4
        Originally posted by Scitso View Post
        Punanen B+ akulle
        Keltanen ACC virtalukolle, eli virrat tulee kun avaimesta kääntää
        Ruskea näyttäs olevan taustavalolle
        Oranssi virrat kun autoa käynnistetään ja kun auto on käynnissä
        Kiitos nopeasta vastauksesta.

        Eiks ton B+ voi ryöstää jostain missä on jatkuva virta ??? Vai pitääkö ottaa suora virta.
        Eiks se ole sama kun oranssin ja kelt. laittaa samaan johtoon missä jatkuva virta auton käydessä ja startatessa ??

        Comment

        • bemuristi
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 32

          #5
          Mittari paskana

          Taitaa olla paska laite, ei näytä mitään lämpöjä vaikka kuinka kovaa ajelee... Sen 200 as. mikä siinä on minimi ??? Käynnistyksessä mittari kelaa aikansa alueen läpi ja jää alas eikä nouse...

          Comment

          • 535_M5
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2004
            • 221
            • Masku

            #6
            Mikä tuollaisen pakolämpömittarin tarkoitus on? Mittaa pakokaasujen lämpöä kai?
            Miksi?

            Comment

            • Tonppa1
              Bimmer Rookie
              • Dec 2006
              • 142
              • Hki

              #7
              Jos osaa lukea ja tuntee autonsa, niin voi lukea about samat kuin laajakaistalambdalla. Korkeat pakolämmöt kertovat yleensä laihasta seoksesta, tai liian pienestä föönistä ja sytkän ajoituskin tietysti vaikuttaa. Ideaali ois saada pakolämmöt pysymään tietyn haarukan sisällä. Oisko turboautossa hyvät lämmöt ollu about 880-910c ja alle 920c pitäis pysyy.
              E46 320dAT -02

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎