Kuparitahnaa tai vassua kierteisiin ja ilmastointi teippi päälle.. Ja yks keino on vetää haitari putkea tolpan päälle ja nippusiteillä päistä kiinni.
D2 vs. KW
Collapse
X
-
Tämän vaseliinin päälle teippamisen olen kuullut, mutta aika hankala on kyllä teipata sitä osaa kierreetä, joka on jousen sisällä.:think Toisaalta jos auton nostaa talveksi niin ylös, että kierrettä jää jousen sisään mahdollisimman vähän niin silloin tuo teippaaminenkin varmasti toimii. En tiedä miten se KW:n valmistama kierteiden suoja-aine sitten toimii?Originally posted by pablo View PostKuparitahnaa tai vassua kierteisiin ja ilmastointi teippi päälle.. Ja yks keino on vetää haitari putkea tolpan päälle ja nippusiteillä päistä kiinni.
Comment
-
No pystyyhän niitä jonkin verran, jos säädät esim. esijännityksen sopivaksi ja korkeussäädöllä kompensoit sen takaisin samaan pisteeseen niin auraus ei muutu, eri asia saako sen samaan.Originally posted by einoleino View PostPystyykö noita säätää yhtään ettei tarviis käyä ohjauskulmia säädättää joka kerta?
Kokonaiskorkeus jos muuttuu sen verran että sen oikeasti huomaat, niin kyllä silloin tulisi aurauskin säätää uusiin.Olli.
Comment
Comment