Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turner Motorsport/Jim Conforti lastu..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Axu83
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 601
    • Vantaa

    #31
    Originally posted by aaronp View Post
    Jahas jahas...


    Juu ei kai täällä kukaan oo henskeleitä paukutellut? Tällä vaivasella kokemuksella mitä mulla on moottoreista totesin vaan että niitten hevosten hinta on sen 100€ kipale. Tämä väite perustuu ihan siihen että noita vapareita on jonkinverran käsien kautta kulkenut ja voi kun olisikin niihin saanut halvempia hevosia Tuppaa vaan olemaan melko kalliita.
    Ex-autossa (1.6) oli 157hv ja 177Nm, vakioon verrattuna 27hv ja 33Nm enemmän moottoria avaamatta. Virityksille tuli 9000mk hintaa (GTI 1/01). Autoa ei tosin penkitetty ennen "viritystä". Hepalle siis hintaa n. 333mk = 55 e.
    E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
    E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
    Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
    It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
    And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

    Comment

    • micke74
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 96
      • Raahe

      #32
      Originally posted by Axu83 View Post
      Ex-autossa (1.6) oli 157hv ja 177Nm, vakioon verrattuna 27hv ja 33Nm enemmän moottoria avaamatta. Virityksille tuli 9000mk hintaa (GTI 1/01). Autoa ei tosin penkitetty ennen "viritystä". Hepalle siis hintaa n. 333mk = 55 e.
      No vähän eri viritysaste sun 1.6:ses, sama kun 3.5 bemarissa ois 345hv ja ne viimeset 27hv ois tullu maksaan 1500€ kun laskee litroja hevosiin kohden..!?
      324td -88

      Comment

      • Jussi78
        BTCF Member
        • Dec 2005
        • 916
        • Ruukki

        #33
        Pistäppä tilaukseen lastu ja katotaan sitten paljonko tulee polleja.:think
        Käyttis 530d


        Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl

        Comment

        • micke74
          Bimmer Rookie
          • Jan 2006
          • 96
          • Raahe

          #34
          Originally posted by käsmä View Post
          Pistäppä tilaukseen lastu ja katotaan sitten paljonko tulee polleja.:think
          Sillähän se selviää, pitää tässä kesän aikana tilata ja tehä se vertaus
          sit penkissä, vakio vs "19hv" lastu vs Turneri...
          324td -88

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #35
            Originally posted by micke74 View Post
            Minkä numeroinen boksi on 535i -88:ssa tai onko niitä useampia..?
            Eipä tuo ole kovinkaan kummoinen asia tarkistaa. -88:ssa voi olla kahta erillaista, uudemmissa 0 261 200 179 ja niistäkin löytyy eri variantteja.

            Sen verran on "tuning" lastuja tullut ajettua dynossa tuolla omalla 535:lla ettei niistä yhdessäkään ole tehon/väännönkasvu ollut millään kierrosalueella semmoinen että sen käyristä silmin havaitsisi vakiolastuun verrattuna...

            Jos jollain on tuommoinen "maailman paras" lastu M30B34 0 261 200 179/C03E variantin boksiin niin voi laittaa sen mulle lainaksi niin otetaan siitä käyrät...
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • micke74
              Bimmer Rookie
              • Jan 2006
              • 96
              • Raahe

              #36
              Originally posted by Leka View Post
              Eipä tuo ole kovinkaan kummoinen asia tarkistaa. -88:ssa voi olla kahta erillaista, uudemmissa 0 261 200 179 ja niistäkin löytyy eri variantteja.

              Sen verran on "tuning" lastuja tullut ajettua dynossa tuolla omalla 535:lla ettei niistä yhdessäkään ole tehon/väännönkasvu ollut millään kierrosalueella semmoinen että sen käyristä silmin havaitsisi vakiolastuun verrattuna...

              Jos jollain on tuommoinen "maailman paras" lastu M30B34 0 261 200 179/C03E variantin boksiin niin voi laittaa sen mulle lainaksi niin otetaan siitä käyrät...
              No, sen verran vaikea on tarkistaa boksin numero kun on 1200km matkaa sinne missä auto on, hajen sen kolmen viikon päästä...
              324td -88

              Comment

              • Behemoth
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2006
                • 562

                #37
                On se vaan kumma, että nämä poppamiehet ei pistä koskaan mitään dynokäyriä todisteiksi näistä lastuista. Lupaillaan vaan ku vaivaselle persettä. Ei taida +43 pollea olla realistista. Mutta jos jostaki löytyy todisteita nii oon tilauksessa mukana!
                E66 730Ld LCI

                ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

                Comment

                • Behemoth
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2006
                  • 562

                  #38
                  Kovat on kyllä myyntipuheet. Jätkä on sitä mieltä, että BMW ei panostanut 535 optimointiin juurikaan ja tästä syystä on saanut kikkailtua +43-pollesen chipin. Jo pelkästään tuon väännönlisäyksen takia tuo ois enemmän ku mahtava. Periaatteessa tuolle huipputeholle meikäläisellä aivan yks lysti kun en rajottimessa huudattele konetta. Eniten sitä tehoa meikäläinen tarttis juuri jollakin isolla vaihteella suoritettavaan ohitukseen. Pitäs vittuillessaan tilata ja käyttää kahdesti penkissä, pistää lastu takasin jos ei +43 kaakkia näy lapussa ja tuota lisävääntöä.

                  edit: http://www.bimmerworld.com/html/conf...ance-chips.htm
                  näkyy olevan uusi moottorin teho n.225 hevosta ja huipputehon nousu se 43 heppaa. tuo jenkkien käyttämä php on hieman eri ku eurooppalaisten hp (208 php = 211 hp)...
                  Last edited by Behemoth; 20-05-2007, 17:06.
                  E66 730Ld LCI

                  ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

                  Comment

                  • micke74
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2006
                    • 96
                    • Raahe

                    #39
                    Originally posted by Behemoth View Post
                    On se vaan kumma, että nämä poppamiehet ei pistä koskaan mitään dynokäyriä todisteiksi näistä lastuista. Lupaillaan vaan ku vaivaselle persettä. Ei taida +43 pollea olla realistista. Mutta jos jostaki löytyy todisteita nii oon tilauksessa mukana!
                    Sanoppa muuta, heti kun löysin ilmoituksen niin pistin niille sähköpostia
                    missä kyselin että onko niillä todisteita tehonnoususta, eipä tullut vastausta...
                    324td -88

                    Comment

                    • micke74
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2006
                      • 96
                      • Raahe

                      #40
                      On vähän ihmeellinen kyllä tuo teho juttu,

                      vakio/uusi huippu
                      teho/teho tehon kasvu
                      89-92 535 208 / 222 43 / 6250 223 / 237 21 @ 2000 6800

                      Mikä tuo "uusi" teho 222hv oikein on? Jos se teho nousee 43hv niin eikö
                      se uusi teho sit perkele oo 251hv...
                      324td -88

                      Comment

                      • eeki
                        BTCF Member
                        • Jul 2003
                        • 1966
                        • HKI

                        #41
                        Originally posted by micke74 View Post
                        Mikä tuo "uusi" teho 222hv oikein on? Jos se teho nousee 43hv niin eikö
                        se uusi teho sit perkele oo 251hv...
                        Niinkuin ilmossa sanotaan, lisätehoa tulee 43hv 6250 kierroksen kohdalla. Ei siis huipputehon kohdalla.
                        Ducati 998 -02 //

                        Comment

                        • micke74
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2006
                          • 96
                          • Raahe

                          #42
                          Originally posted by eeki View Post
                          Niinkuin ilmossa sanotaan, lisätehoa tulee 43hv 6250 kierroksen kohdalla. Ei siis huipputehon kohdalla.
                          no kai se huipputeho on siinä 6250rpm jos se siinä kohti on eniten???
                          turhaa kai sitä mitään välikohtia ilmoittaa....
                          324td -88

                          Comment

                          • eeki
                            BTCF Member
                            • Jul 2003
                            • 1966
                            • HKI

                            #43
                            Originally posted by micke74 View Post
                            no kai se huipputeho on siinä 6250rpm jos se siinä kohti on eniten???
                            turhaa kai sitä mitään välikohtia ilmoittaa....
                            Juu nykyään taitaa olla tosiaan tuolla luvulla, mutta vakiomotti luovuttaa huipputehonsa 5700rpm kohdalla. Eli vakiomoottorilla 6250rpm kohdalla on se 43hv vähemmän kuin tällä lastutetulla.

                            Eli ei varsinaisesti kusetusta mutta tosiaan antaa väärän kuvan siitä että lastulla jostain syystä tuohon mottiin tulisi +250hp.
                            Ducati 998 -02 //

                            Comment

                            • jannmann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 5856
                              • Joccis City

                              #44
                              http://www.btcf.fi/forum/attachment....0&d=1178617463

                              Tosta näkee hyvin mitä ne suuret myyntihevosvoimat ilmenee paperilla.
                              Maksimi teho n.3kw isompi mutta keskialueella n. 10kw.(eli voidaan mainostaa se 10kw lisää...)
                              Aprilia RSV4

                              Comment

                              • micke74
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2006
                                • 96
                                • Raahe

                                #45
                                Joo kusetusta tuo on, tyypillistä jenkkien "tv-shop" meininkiä...
                                No, siihen meni into testata niitten lastu...
                                324td -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎