Originally posted by aaronp
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turner Motorsport/Jim Conforti lastu..?
Collapse
X
-
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
-
-
Originally posted by Axu83 View PostEx-autossa (1.6) oli 157hv ja 177Nm, vakioon verrattuna 27hv ja 33Nm enemmän moottoria avaamatta. Virityksille tuli 9000mk hintaa (GTI 1/01). Autoa ei tosin penkitetty ennen "viritystä". Hepalle siis hintaa n. 333mk = 55 e.324td -88
Comment
-
-
Originally posted by micke74 View PostMinkä numeroinen boksi on 535i -88:ssa tai onko niitä useampia..?
Sen verran on "tuning" lastuja tullut ajettua dynossa tuolla omalla 535:lla ettei niistä yhdessäkään ole tehon/väännönkasvu ollut millään kierrosalueella semmoinen että sen käyristä silmin havaitsisi vakiolastuun verrattuna...
Jos jollain on tuommoinen "maailman paras" lastu M30B34 0 261 200 179/C03E variantin boksiin niin voi laittaa sen mulle lainaksi niin otetaan siitä käyrät...
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostEipä tuo ole kovinkaan kummoinen asia tarkistaa. -88:ssa voi olla kahta erillaista, uudemmissa 0 261 200 179 ja niistäkin löytyy eri variantteja.
Sen verran on "tuning" lastuja tullut ajettua dynossa tuolla omalla 535:lla ettei niistä yhdessäkään ole tehon/väännönkasvu ollut millään kierrosalueella semmoinen että sen käyristä silmin havaitsisi vakiolastuun verrattuna...
Jos jollain on tuommoinen "maailman paras" lastu M30B34 0 261 200 179/C03E variantin boksiin niin voi laittaa sen mulle lainaksi niin otetaan siitä käyrät...324td -88
Comment
-
-
On se vaan kumma, että nämä poppamiehet ei pistä koskaan mitään dynokäyriä todisteiksi näistä lastuista. Lupaillaan vaan ku vaivaselle persettä. Ei taida +43 pollea olla realistista. Mutta jos jostaki löytyy todisteita nii oon tilauksessa mukana!E66 730Ld LCI
ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA
Comment
-
-
Kovat on kyllä myyntipuheet. Jätkä on sitä mieltä, että BMW ei panostanut 535 optimointiin juurikaan ja tästä syystä on saanut kikkailtua +43-pollesen chipin. Jo pelkästään tuon väännönlisäyksen takia tuo ois enemmän ku mahtava. Periaatteessa tuolle huipputeholle meikäläisellä aivan yks lysti kun en rajottimessa huudattele konetta. Eniten sitä tehoa meikäläinen tarttis juuri jollakin isolla vaihteella suoritettavaan ohitukseen. Pitäs vittuillessaan tilata ja käyttää kahdesti penkissä, pistää lastu takasin jos ei +43 kaakkia näy lapussa ja tuota lisävääntöä.
edit: http://www.bimmerworld.com/html/conf...ance-chips.htm
näkyy olevan uusi moottorin teho n.225 hevosta ja huipputehon nousu se 43 heppaa. tuo jenkkien käyttämä php on hieman eri ku eurooppalaisten hp (208 php = 211 hp)...Last edited by Behemoth; 20-05-2007, 17:06.E66 730Ld LCI
ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA
Comment
-
-
Originally posted by Behemoth View PostOn se vaan kumma, että nämä poppamiehet ei pistä koskaan mitään dynokäyriä todisteiksi näistä lastuista. Lupaillaan vaan ku vaivaselle persettä. Ei taida +43 pollea olla realistista. Mutta jos jostaki löytyy todisteita nii oon tilauksessa mukana!
missä kyselin että onko niillä todisteita tehonnoususta, eipä tullut vastausta...324td -88
Comment
-
-
Originally posted by micke74 View Postno kai se huipputeho on siinä 6250rpm jos se siinä kohti on eniten???
turhaa kai sitä mitään välikohtia ilmoittaa....
Eli ei varsinaisesti kusetusta mutta tosiaan antaa väärän kuvan siitä että lastulla jostain syystä tuohon mottiin tulisi +250hp.Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
http://www.btcf.fi/forum/attachment....0&d=1178617463
Tosta näkee hyvin mitä ne suuret myyntihevosvoimat ilmenee paperilla.
Maksimi teho n.3kw isompi mutta keskialueella n. 10kw.(eli voidaan mainostaa se 10kw lisää...)Aprilia RSV4
Comment
-
Comment