kokemuksia
Ilmamäärämittari 75-400e
Uuden turbon saa alle 1000:lla ja siirtopummpuja löytyy käytettynä kuten itsekin ostin 15:llä sen turhaan,ja toki noitakaan ei jokaisen 525\530d omistajan tarvitse vaihtaa vaan joillekin ne tulee eteen jossain vaiheessa.
Muuten taitaa olla samat kulutuosat(alusta\jarrut) kun bensavehkeilläkin
Itsellä tympii omassa autossa kaikista eniten tuo kadonneen voiman metsästys mutta ehkä turbon uusiminen sen tuo takaisin toinen mikä tympii on se tutina mikä kylmillä renkailla on.
Äänimaailma menee bensakoneelle,varsinkin kylmällä koneella tuo disuli on kuin traktori mutta esim matkaajossa disuli hakkaa kuutosbensan väännöllä.
Jos näin 60 tkm jälkeen valitsisin niin valinta olisi tehtävä välillä 530d tai 540,mutta 30 tkm\vuodessa kallistaisi sen nakuun.
Ilmamäärämittari 75-400e
Uuden turbon saa alle 1000:lla ja siirtopummpuja löytyy käytettynä kuten itsekin ostin 15:llä sen turhaan,ja toki noitakaan ei jokaisen 525\530d omistajan tarvitse vaihtaa vaan joillekin ne tulee eteen jossain vaiheessa.
Muuten taitaa olla samat kulutuosat(alusta\jarrut) kun bensavehkeilläkin
Itsellä tympii omassa autossa kaikista eniten tuo kadonneen voiman metsästys mutta ehkä turbon uusiminen sen tuo takaisin toinen mikä tympii on se tutina mikä kylmillä renkailla on.
Äänimaailma menee bensakoneelle,varsinkin kylmällä koneella tuo disuli on kuin traktori mutta esim matkaajossa disuli hakkaa kuutosbensan väännöllä.
Jos näin 60 tkm jälkeen valitsisin niin valinta olisi tehtävä välillä 530d tai 540,mutta 30 tkm\vuodessa kallistaisi sen nakuun.
Comment