autossa tehot totaalisesti hukassa.. etuakselin päällä on irtonainen alipaineletku missä on t-liitin ja siitä yksi haara tyhjänä ja toisesta haarasta lähtee letku akselia pitkin apukuskin puolelle jossa kanssa mutka liitin ilman paikkaa.. mitäköhän letkuja mahtaa olla? kellään testeriä järvenpään lähettyvillä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d vm.99 ei kulje vasta kuin 140 jälkeen
Collapse
X
-
Alipainepumpulta: jarrutehostimelle, EGR:n ohjaussolenoidille, turbon siipien ohjaussolenoidille (neuvoa-antavaa RealOEM:sta). Ei nyt yhtäkkiä muita tule mieleen. Imusarjan läpille on sitten uudemmissa tomaatillisissa ohjaus, mutta ei kosketa sinun tapausta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Täällä myös outo niiaus kulutuksessa kovassa kiihdytyksessä...
Kulutusmittari tipahtaa yhtäkkiä hetkeksi ja vauhdin otto lakkaa. Sitten pieni nykäys ja taas mennään:think Kierroksia tällöin aikas pajon n3500...
välillä vetää komeesti 4000rpm asti.
Turbon kanssa ollut kyllä ongelmia mut tämä on nyt taas uutta...e39 530dat-99
Comment
-
-
Originally posted by jonip View Postauto tekee joskus kovemmassa vauhdissa kummia kulutusmittarin laskua. vaikka 140 vauhdissa kulutus tippuu 10 l/h ja meno sen mukaista vaikka kaasu pohjassa.-MB 350 CLS-
-Fiat Ducato-
-Volkswagen Vento 1.8-
-Yamaha R1-
Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
http://www.eduel-asennus.fi
Comment
-
-
Originally posted by jonip View Postonko jollain ollut ongelmia siirtopumpussa?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by jonip View Postjoo juuri lueskelin..harmittaa vaan kokeilla taas 350e osaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
kävin eilen luetuttaa vikakoodit. kone herjaa liiallisesta ahtopaineesta vaikka mekaaninen mittari näyttää 1.2 tai mootoritiellä 1.5. vetoja löytyy suhteellisen normaalisti moottoritie nopeuksissa mutta pienemmissä vauhdissa ei mitenkään.
vaihdettu massamittari tarvikemallinen kokorungon kanssa.
nafta suodatin.
Comment
-
-
Originally posted by jonip View Postkävin eilen luetuttaa vikakoodit. kone herjaa liiallisesta ahtopaineesta vaikka mekaaninen mittari näyttää 1.2 tai mootoritiellä 1.5. vetoja löytyy suhteellisen normaalisti moottoritie nopeuksissa mutta pienemmissä vauhdissa ei mitenkään.
vaihdettu massamittari tarvikemallinen kokorungon kanssa.
nafta suodatin.
IMM vaihdosta huolimatta, oletko kokeillut ajaa IMM johto irrotettuna? Kiinteillä vakiokartoilla voi kulkea paremmin, jos ongelmaa IMM suhteen. Täällä palstallakin on tapauksia, joissa tarvikeanturilla ei pelittänyt, mutta orggiksella korjaantui. Ja vielä kerran tämä ote Boschin luettelosta: "Jos 0 928 400 527 asennetaan 0 928 400 314 :n tilalle, ohjainlaite on koodattava BMW-korjaamossa."E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
olen kokeillut johto irti. putsasin paineanturin ei muutosta. kello toimii normaalisti, käynnistäessä vetää tangon sisään n.1 centin verran.ihmetyttää vaan tuo testerin näyttämä 2.5 barin paine vaikka oikeasti normaali paine..
onko noissa paine antureissa olla vikaa muutenkin vai onko yleisin vika juuri tuossa "karstaisuudessa"?
Comment
-
Comment