Kysymys kuuluu että kumpi ylävesikanavassa olevista lämpöantureista on ruiskun? Kun siinä on niitä kaksi peräkkäin. Moottori on m20b20 eli 320i.
L-Jetronic -86
Collapse
X
-
L-Jetronic -86
Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86Tags: None
-
Originally posted by MoonshineVarmaksi en mene, mutta lämpömittarin anturi on simppelillä yksinapaisella liittimellä, kun taas ruiskun anturin kannassa tais olla joku isompi liitin...
Itselläni on kahdella johdolla tämä mittaristolle tuleva, liittimet ovat melkein kuin abikot.
Pruutalle menevässä on sitten puolestaan ns. kunnon liitin lukituksineen."Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
-Tuntematon
ex-E30 318i -87
droF Mondeo STW (eka ja vika...)
Comment
-
Originally posted by JapiPruutalle menevässä on sitten puolestaan ns. kunnon liitin lukituksineen.
Comment
-
Motronicissa se on kohtuullisen helppo tunnistaa, siinä kun on niitä kolme.
"Abiko" liittiminen anturi=> mittaritaulun lämpömittari
Isompikokoinen, liittimellinen anturi, 2 -napainen => lämpöaikakytkin kylmäkäynnistys suuttimelle. Anturin kyljessä yleensä stanssauksena lämpötil (esim. 35C) ja toiminta-aika (esim. 8s.) ) => 35C / 8s.
Pienempikokoinen, liittimellinen anturi, 2 -napainen => Motronicin anturi.
En tiedä meneekö L-jetillä samoin.
t: Timo
Comment
-
Originally posted by tihuovinMotronicissa se on kohtuullisen helppo tunnistaa, siinä kun on niitä kolme.
"Abiko" liittiminen anturi=> mittaritaulun lämpömittari
Isompikokoinen, liittimellinen anturi, 2 -napainen => lämpöaikakytkin kylmäkäynnistys suuttimelle. Anturin kyljessä yleensä stanssauksena lämpötil (esim. 35C) ja toiminta-aika (esim. 8s.) ) => 35C / 8s.
Pienempikokoinen, liittimellinen anturi, 2 -napainen => Motronicin anturi.
En tiedä meneekö L-jetillä samoin.
t: Timo
Järjestys keulasta päin katsottuna (jos nyt sitä rypästä voi järjestää) on muistaakseni: lämpömittarin anturi, jonka vieressä L-jetin anturi ja LA-kytkin hieman sivummalla.
Ei jaksa muistaa kunnolla, vaikka jonkin aikaa sitten näitä tulikin ropattua taas vaihteen vuoksi."Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
-Tuntematon
ex-E30 318i -87
droF Mondeo STW (eka ja vika...)
Comment
Comment