Announcement

Collapse
No announcement yet.

540 suorituskyky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aukes!
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2013
    • Riihimäki

    #46
    Originally posted by S.P.R View Post
    AMS:ssa S6 0-100 6,7s, 0-200 27,1s ja 1/4 maili 14,7s eli 540 automaatilla jättää tommosen ässän. Varsinkin tuo 0-200 aika on aika kehno. Samassa testissä E39 M5 0-100 5,2s ja 0-200 18,6s
    M5 nyt onkin eri kastia, sen kanssa Audilta kilpailee RS6


    - E60 -05 "too small to mention"
    ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

    Comment

    • Stone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 4074
      • Helsinki

      #47
      Tuossa yhdessä linkissä mitäa laitoin oli 1/4 maili 540:llä ajettu man. 14.0 ja autom. 14,3 ja M5:lla 13,3. Audista oli vain muutamien mallien aikoja ja juuri tämän S6:n tiedot puuttui..
      Näitähän ei nyt tietenkään suoraan pysty vertamaan, mutta 540:nen menee ainakin konepellin verran edellä tällä hetkellä.. Todella suurista eroista puhutaan kävi miten kävi!

      e46 ci: Mites muuten vedon kanssa kävi? Vai tulikos siihen selvyyttä ollenkaan..
      E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
      VW Pornstarter (työjuhta)
      Dodge RAM Cummins (venejuhta)
      Finnmaster T8







      Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

      Comment

      • Tripleks
        Newbiemmer
        • Jul 2006
        • 9

        #48
        Oli mielenkiintoinen aihe, joten otanpa osaa.

        Eli siis itsellä ollut C4 korin S6 2.2t koneella pienin modifikaatioin (n. 290hv), sekä sen jälkeen B5 korin S4 (2.7biturbo), niin gps:llä mittailtuna esim 0-200km/h sekä pienestä liikkeestä (~5kmh) -> 100km/h (DSC OFF) vie tuo oma manuaali 540i msport (facelift, vm01) molemmat. Ja persedyno varsinkin 80km/h:sta ylöspäin rökittämällä kääntää neulan Bemarin puolelle.
        On tullut liikennevaloista myös lähdettyä "mukaan leikkiin" V8 S6 (C4):n sekä S6 C5:n kanssa, C5 korisen kanssa hyvinkin tasaista, Audin automaatit kun syö kiihtyvyyttä ihan tuhottomasti ja C5 kori kun on pirun iso niin tasaa tuota teho-eroa. C4 korilla ei mitään toivoa, se kun sedanina painaa jo muistaakseni omapainoltaan 1900kg ja niissä kun on Audin vanha 4v automaatti melkein järjestään kaikilla. Tosin tuo oma bimmeri on lastutettu sakuissa ja laput kertoo 315hv. Paikaltaan lähdettäessä tosin on tekemistä vasten audin quattroa.
        Nothing beats the cubic inches.

        BMW 540i M-Sport2 vm00
        EX:: Audi S4 Avant 2.7V6 Biturbo quattro vm99
        EX:: Audi S6 2.2T Quattro vm96
        EX:: Audi A3 1.8T ABT vm98

        Comment

        • e46 ci
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 583

          #49
          Originally posted by Stone View Post
          Tuossa yhdessä linkissä mitäa laitoin oli 1/4 maili 540:llä ajettu man. 14.0 ja autom. 14,3 ja M5:lla 13,3. Audista oli vain muutamien mallien aikoja ja juuri tämän S6:n tiedot puuttui..
          Näitähän ei nyt tietenkään suoraan pysty vertamaan, mutta 540:nen menee ainakin konepellin verran edellä tällä hetkellä.. Todella suurista eroista puhutaan kävi miten kävi!

          e46 ci: Mites muuten vedon kanssa kävi? Vai tulikos siihen selvyyttä ollenkaan..
          Veto vieläkin ratkaisematta kun itsellä ainakin vielä tuo vajaapyttyinen hiace alla.. Jos oliskin ollut 540 farkku oltais käyty heti ajamassa eikä tarvis arpoa..
          ? <-E90, E39, E46, E36, E35..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎