Näinhän se menee:
1. Valoissa toinen auto rinnalla heijaa ja härnää.
2. Käytät ykkösen pesässä ainakin 30 kertaa stressaantuneena ja pulisongit vettä tiputtaen.
3. Keltainen vaihtuu, lyöt ykkösen sisään rusahtaen ja rajoitin paukkuu.
4. Kytkin rämpsähtää ylös ja pito on menetetty.
5. Buimur etenee kahva edellä kunnes rajoitin hakkaa taas jatkuvasti ja kiihtyvyys hidastuu tai laatikko antautuu.
6. Ryssit vaihtamisen ja livautat nelosen päälle.
7. Korjaat tilanteen ja vedät kakkoseen kuivana jolloin vauhtia on jo liian vähän ja meno hyytyy. Civic meni ohi.
Tai sitten
1. Kierrokset 4000-5000 ja kytkin tasaisesti ylös, jolloin irtoat kohtalaisesti sutien paikoiltaan
2. Juuri ennen punarajaa painat kytkimen vain puoliväliin ja vetäiset kakkosen päälle niin ettei kierrokset juurikaan laske
3. Nyt pitää jo miettiä milloin tehoalue loppuu ja taas kytkin puoliväliin ja nopea repäisy kolmoselle, kaasua jonkun verran päällä pitäen.
Offtopic: Liian jäykkä alustasarja aiheuttaa yleensä ylimääräistä sutimista kun paino ei "siirry" takapyörille.
1. Valoissa toinen auto rinnalla heijaa ja härnää.
2. Käytät ykkösen pesässä ainakin 30 kertaa stressaantuneena ja pulisongit vettä tiputtaen.
3. Keltainen vaihtuu, lyöt ykkösen sisään rusahtaen ja rajoitin paukkuu.
4. Kytkin rämpsähtää ylös ja pito on menetetty.
5. Buimur etenee kahva edellä kunnes rajoitin hakkaa taas jatkuvasti ja kiihtyvyys hidastuu tai laatikko antautuu.
6. Ryssit vaihtamisen ja livautat nelosen päälle.
7. Korjaat tilanteen ja vedät kakkoseen kuivana jolloin vauhtia on jo liian vähän ja meno hyytyy. Civic meni ohi.
Tai sitten
1. Kierrokset 4000-5000 ja kytkin tasaisesti ylös, jolloin irtoat kohtalaisesti sutien paikoiltaan
2. Juuri ennen punarajaa painat kytkimen vain puoliväliin ja vetäiset kakkosen päälle niin ettei kierrokset juurikaan laske
3. Nyt pitää jo miettiä milloin tehoalue loppuu ja taas kytkin puoliväliin ja nopea repäisy kolmoselle, kaasua jonkun verran päällä pitäen.
Offtopic: Liian jäykkä alustasarja aiheuttaa yleensä ylimääräistä sutimista kun paino ei "siirry" takapyörille.
Comment