Nyt on sitten mahdollisuus toteuttaa haave josta on jo pitkään haaveiltu.
Autoa lähden hakemaan saksasta 14.9. Auto tulee olemaan 525tds touring e34 manuaali laatikolla.
Projekti tulee olemaan hyvin samankaltainen kuin lassi-s:lla on.
Sori Lassi
Autoa on tarkoitus virittää kunnolla.
Tehotavoite on +250hp. Mahdotonta vai ei, se selviää aikanaan.
Suunnitelmissa ainakin:
-ISO välijäähdytin
-Isompi turbo
-3" putkisto
-12mm(?) nestepää
Muutamia kysymyksiä:
-Ahdistaako vakio pakosarja? Kannattaako teettää parempi?
-Onko vakio öljynjäähdytin riittävä?
-Kestääkö vakio kone? Täytyykö vahvistaa?
-Täytyykö puristuksia laskea?
-Paljonko isompi nestepää maksaa asennuksineen ja säätöineen ?
-Millaista ahdinta suosittelette? Vaatimuksena on että ahdin herää kohtuu alhaalta.
Kaiken pyrin tekemään itse mihin vain taidot riittävät.
Ulkoisia muutoksia tulee myös olemaan.
Muunmuassa riegerin e39 m5 look korisarja.
Autoa lähden hakemaan saksasta 14.9. Auto tulee olemaan 525tds touring e34 manuaali laatikolla.
Projekti tulee olemaan hyvin samankaltainen kuin lassi-s:lla on.
Sori Lassi
Autoa on tarkoitus virittää kunnolla.
Tehotavoite on +250hp. Mahdotonta vai ei, se selviää aikanaan.
Suunnitelmissa ainakin:
-ISO välijäähdytin
-Isompi turbo
-3" putkisto
-12mm(?) nestepää
Muutamia kysymyksiä:
-Ahdistaako vakio pakosarja? Kannattaako teettää parempi?
-Onko vakio öljynjäähdytin riittävä?
-Kestääkö vakio kone? Täytyykö vahvistaa?
-Täytyykö puristuksia laskea?
-Paljonko isompi nestepää maksaa asennuksineen ja säätöineen ?
-Millaista ahdinta suosittelette? Vaatimuksena on että ahdin herää kohtuu alhaalta.
Kaiken pyrin tekemään itse mihin vain taidot riittävät.
Ulkoisia muutoksia tulee myös olemaan.
Muunmuassa riegerin e39 m5 look korisarja.
Comment