Vikakoodien lukua ja nollausta Lappeenrannan seudulta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodin lukua
Collapse
X
-
E36 -97 automaattilaatikon vikakoodien luku helsingissä
Kokeillaan ensin näin ostoilmoitus-tyyppisesti..
Eli "rattaan" kuva syttyi moottoritieajon jälkeen, ja meni vikatilaan. Valo sammui kyllä kun käynnisti uudestaan. Turbiinin lukko on mielestäni keljuillut jonkin aikaa, tosin varmaksi en osaa sanoa kun ei ole vertailu kohtaa ja autolla tulee aika vähän kilsoja, pääasiassa kaupunkiajoa.
Laatikkoon on edellisen omistajan toimesta vaihdettu öljyt 2007, vaikka on ns. lifetime öljyt. Ei tietoa mitä litkua laitettu.
Todennäköisesti laatikon vaihto/korjaus edessä kun autolla rullattu jo ~314tkm, mutta jos joku vikakoodi-härvelien ystävällinen omistaja pystyisi kattomaan koodit ennenkuin lähtee muita peliliikkeitä tekemään.
Autossa 20-pin pyöreä liitin ja sijainti helsingissä, pitäjänmäellä. Voin myös tulla jonnekin mikäli ei hajoa kokonaan matkalla.
040-5225981
astron@suomi24.fi
tai privalla.
Comment
-
-
Originally posted by ast View PostKokeillaan ensin näin ostoilmoitus-tyyppisesti..
Eli "rattaan" kuva syttyi moottoritieajon jälkeen, ja meni vikatilaan. Valo sammui kyllä kun käynnisti uudestaan. Turbiinin lukko on mielestäni keljuillut jonkin aikaa, tosin varmaksi en osaa sanoa kun ei ole vertailu kohtaa ja autolla tulee aika vähän kilsoja, pääasiassa kaupunkiajoa.
Laatikkoon on edellisen omistajan toimesta vaihdettu öljyt 2007, vaikka on ns. lifetime öljyt. Ei tietoa mitä litkua laitettu.
Todennäköisesti laatikon vaihto/korjaus edessä kun autolla rullattu jo ~314tkm, mutta jos joku vikakoodi-härvelien ystävällinen omistaja pystyisi kattomaan koodit ennenkuin lähtee muita peliliikkeitä tekemään.
Autossa 20-pin pyöreä liitin ja sijainti helsingissä, pitäjänmäellä. Voin myös tulla jonnekin mikäli ei hajoa kokonaan matkalla.
040-5225981
astron@suomi24.fi
tai privalla.
Comment
-
-
Airbag nollaus
Löytyisikö Espoo/lähiseutu jeesiä bägivalon poistoon tänään tai huomenna.
Ja mulla tollanen kinukki K+DCAN piha joka tuli tänään. Saan sillä Carlyyn yhteyden mutta litellä ei mitään voi poistaa. Niin onko mitään sellaista helppoa softaa, jolla saisi vaikka vaan tuon bägivalon sammumaan. Inpaa en saanut toimimaan, mutta luultavasti en vaan osannut, ja poistin koko roskan koneelta.
Rami
o405298819
yv, whattsapp..
Comment
-
-
Originally posted by ram1 View PostLöytyisikö Espoo/lähiseutu jeesiä bägivalon poistoon tänään tai huomenna.
Ja mulla tollanen kinukki K+DCAN piha joka tuli tänään. Saan sillä Carlyyn yhteyden mutta litellä ei mitään voi poistaa. Niin onko mitään sellaista helppoa softaa, jolla saisi vaikka vaan tuon bägivalon sammumaan. Inpaa en saanut toimimaan, mutta luultavasti en vaan osannut, ja poistin koko roskan koneelta.
Rami
o405298819
yv, whattsapp..
Jos haluat itselle INPA/ISTA:n tms. niin mä olen näitä foorumilaisille asennellut etänä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJos haluat itselle INPA/ISTA:n tms. niin mä olen näitä foorumilaisille asennellut etänä.
Ton Inpan latasin jostain Mikes garagesta, mutta meni käämi, niin heivasin.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostSaakos inpaa chrome-käyttikseen? :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Comment
-
-
Originally posted by ram1 View PostKyllähän sekin kävisi, mutta kun ei ihan varma toimiiko piuha sit kuitenkaan, ja hirveästi ei sinällään varmastikaan tule käyttöä. Jos ois vaan ihan perusofta, niin helpointa. Noi Elmit ei vaan pääse bägiin, ainakaan niillä softilla mitä kokeillut.
Ton Inpan latasin jostain Mikes garagesta, mutta meni käämi, niin heivasin.e39 540iA E85
Comment
-
Comment