Joo eli ongelma olis seuraava, lämmöt voi välillä nousta esim motarilla melkee punaselle alueelle ja sitten taas "ruuhka-ajossa" pysyy normaalilla :? Jäähdyttäjä on vuoden vanha eli ei pitäis olla se. Olisko sitte visko tai termari :?: Ja auto oli siis E30 325 -86....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325 lämmöt nousee...
Collapse
X
-
Re: 325 lämmöt nousee...
Originally posted by cabrioletJoo eli ongelma olis seuraava, lämmöt voi välillä nousta esim motarilla melkee punaselle alueelle ja sitten taas "ruuhka-ajossa" pysyy normaalilla :? Jäähdyttäjä on vuoden vanha eli ei pitäis olla se. Olisko sitte visko tai termari :?: Ja auto oli siis E30 325 -86....
Tuskin on vika viskossa kun se ei moottoritie nopeuksilla osallistu jäähdytykseen kun tarvittava viima saadaan auton liikkeestä... Vesipumppuakin kannattaa epäillä.
-
-
mulla meni vesipumppu vähän aikaa sitten ja se kyllä nosti lämmöt vaikka tyhjäkäynnillä.. mut se oliki menny ihan tuhannen pi****n päreiks et siinä ei pyöriny ku akseli.. ku vaihdoin termostaatin niin sen suojakotelon mihin vesiletkut tulee sain kiristettyä halki ku kiristin vähän liikaa :oops: ihan vaan vinkkinä et kaikkee ei näköjään tarttee voimalla vääntää loppuun asti--320 E46 -00--
"Surraan vasta huomenna", sanoi kärpänen ja lähti kävellen kotiin
Comment
-
-
Jos kyseessä olis e36 niin uskaltaisin jopa väittää että kyseessä on rikkinäinen tuulettajan visko-kytkin. Itselläni tullut kaksi tapasta vastaan (316 ja 320). tiedä sitte onko e30:ssä saamaa riesaa edes olemassa. tunnusmerkit ovat vain täsmälleen samat kuin e36:sen lämpöongelmissa! Toki kuten kirjoitettu on niin voi myös olla vesipumppu tai termari. :roll:Bmw Z3 M Roadster
Comment
-
-
edit: siirsin oman ongelmani tänne: http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=31459½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
Comment