Announcement

Collapse
No announcement yet.

Angel eyes rinkulat "välkkyy/särisee"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9157
    • Oulu

Ainakaan minulla 1W teholedeillä (+etuvastus) välkyntää ei valot päällä esiinny. Ainoastaan virrat päällä valot sammutettuna välähtelyn huomaa. Olisiko tuo käytetty valo kuormana niin pieni, että check control:in jännitepiikit näkyvät selvemmin. Edellä mainitun jännitettä vakavoittavan konkan lisäksi lisävastusta kuormaksi rinnalle voisi kokeilla.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• zzracing
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 177
      • Lappeenranta

Jep eli luulen että pelkkä vastus riittää, kuten edellä jo mainittiin niin takavaloissa touringissa sama ongelma ja se poistui kun kytkin 47 ohmin / 5w vastuksen RINNAN ledien kanssa lisäämään kuormaa

tällöin vastus on jopa hivenen suurempi kuin 5w polttimo...siis kytkentä parkeille tulevan + johdon ja maapiuhan väliin tai vastuksen toinen pää kokonaan omaan maadoitukseen.

Erotiikka kaupoista(elektroniikka) noita vastuksia saa maksoi mulle 4,7e/5kpl
      Tarviit kumpaankin polttimolle oman vastuksen = 2 kpl.....

eli mullakin niitä meni 4kpl takavaloihin koska siellä oli ennen 4 kpl polttimoita

edit:Eikä muuten herjaa ajotietokonekkaan enää...tosin se ei myöskään tunnista jos ledejä palaa koska tuo vastus on siellä kuormana kuitenkin
      Last edited by zzracing; 21-11-2007, 13:47.
      X6 35D

Comment

• peltone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 8092
        • Willähde

Originally posted by zzracing View Post
        Jep eli luulen että pelkkä vastus riittää, kuten edellä jo mainittiin niin takavaloissa touringissa sama ongelma ja se poistui kun kytkin 47 ohmin / 5w vastuksen RINNAN ledien kanssa lisäämään kuormaa

tällöin vastus on jopa hivenen suurempi kuin 5w polttimo...siis kytkentä parkeille tulevan + johdon ja maapiuhan väliin tai vastuksen toinen pää kokonaan omaan maadoitukseen.

Erotiikka kaupoista(elektroniikka) noita vastuksia saa maksoi mulle 4,7e/5kpl
        Tarviit kumpaankin polttimolle oman vastuksen = 2 kpl.....

eli mullakin niitä meni 4kpl takavaloihin koska siellä oli ennen 4 kpl polttimoita

edit:Eikä muuten herjaa ajotietokonekkaan enää...tosin se ei myöskään tunnista jos ledejä palaa koska tuo vastus on siellä kuormana kuitenkin
        Joo eli nykyisten vastuksien 1kpl/led pitää vaihtaa 2kpl/led? =4kpl/rinkula?

Ja tuon jälkeen pitää vissii vaihtaa kirkkaampiin ledeihin jotta näkyis sitte vielä?

Tää asennusha on helppoa ku heinän teko. Tosi Plug & Play
        E30 316 -87
        E91 325i -06
        E61 530d -06
        F10 520d -14
        ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• jad
          BTCF Member
          • Feb 2007
          • 279
          • Helsinki

Joo eli nykyisten vastuksien 1kpl/led pitää vaihtaa 2kpl/led? =4kpl/rinkula?
          Ei. Yksi vastus per umpio. Vastus laitetaan nykyisen kytkennän lisäksi.
          Eli alkuperäisen parkin johtoihin, toinen pää miinukseen ja toinen plussaan. Vastus tulee poistetun parkkipolttimon tilalle.
          Itse olen käyttänyt 25W 10ohm. jäähdytettyä metallikuorista "siili" vastusta.
          www.carbonracingteam.fi

Comment

• peltone
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 8092
            • Willähde

Originally posted by jad View Post
            Ei. Yksi vastus per umpio. Vastus laitetaan nykyisen kytkennän lisäksi.
            Eli alkuperäisen parkin johtoihin, toinen pää miinukseen ja toinen plussaan. Vastus tulee poistetun parkkipolttimon tilalle.
            Itse olen käyttänyt 25W 10ohm. jäähdytettyä metallikuorista "siili" vastusta.
            Ei tästä varmaa pysty enää vaikeempaa tehdä

Viritys(!) on tehty näin: 4 kpl rinkuloita. 1 kpl jokaiseen umpioon.

Rinkuloiden päissä on ledit, luonnollisesti 2kpl/rinkula.

Yhden rinkulan ledien toinen + ja toinen - on yhdistetty suoraan toisiinsa,
            ja näin yhdestä rinkulasta lähtee 1kpl + johto ja 1kpl - johto.
            lediin on suoraan kiinnitetty kumpaankin vastus josta johto jatkuu umpion ulkopuolelle. (eli 2kpl/rinkula)

Matkalla on yhdistetty vielä nämä 2:sta rinkulasta tulevat + ja - johdot, jolloin ulos umpiosta tulee vain 2 johtoa.

Nämä ovat pienillä abicoliittimillä kiinni taas alkuperäisessä parkkilampun kannassa.

Kysymys kuuluu: Onko siis tuo 2kpl/rinkula liian paljon? Vai vaikuttaako tämäkään tuohon värisemiseen?
            E30 316 -87
            E91 325i -06
            E61 530d -06
            F10 520d -14
            ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• antti79
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 2499
              • Littoinen

Originally posted by peltone View Post
              Ei tästä varmaa pysty enää vaikeempaa tehdä

Viritys(!) on tehty näin: 4 kpl rinkuloita. 1 kpl jokaiseen umpioon.

Rinkuloiden päissä on ledit, luonnollisesti 2kpl/rinkula.

Yhden rinkulan ledien toinen + ja toinen - on yhdistetty suoraan toisiinsa,
              ja näin yhdestä rinkulasta lähtee 1kpl + johto ja 1kpl - johto.
              lediin on suoraan kiinnitetty kumpaankin vastus josta johto jatkuu umpion ulkopuolelle. (eli 2kpl/rinkula)

Matkalla on yhdistetty vielä nämä 2:sta rinkulasta tulevat + ja - johdot, jolloin ulos umpiosta tulee vain 2 johtoa.

Nämä ovat pienillä abicoliittimillä kiinni taas alkuperäisessä parkkilampun kannassa.

Kysymys kuuluu: Onko siis tuo 2kpl/rinkula liian paljon? Vai vaikuttaako tämäkään tuohon värisemiseen?
              Unohda ne vastukset jotka siellä jo on, eli ne ovat ledien etuvastukset. kuvittele ne yhdeksi kokonaisuudeksi ledien kanssa. Sekoittavat muuten näköjään asentajan pään!
              Nyt kun umpiosta tulee ulos 2 kpl johtoja + ja -, kytke näiden väliin n. 47 Ohm vastus teholtaan 5W tai suurempi. Värinän pitäisi tällä loppua tai ainakin vaimentua. Toista toimenpide toisessa umpiossa.
              Last edited by antti79; 21-11-2007, 15:46.
              sigpic
              Originally Posted by jari kihlman
              "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎