Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä bensapumpun releen piuhoista on maa ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Brawler
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1093
    • Mynämäki

    #16
    Originally posted by BeniE30 View Post
    käynnistäessä kastelee tulpat joten startatessa pois kytkettynä tuo rele auttaa käynnistymään helpommin.. mihin piuhaan suosittelisit katkaisimen pistämistä ?
    Siis mitä vittua? haluat sammuttaa bensapumpun starttauksen yhteydessä?

    VW Bora 2.0 '99
    UrS4 230hp + alv 22%+more...
    E21 315 '83 future chassis for turbo engine
    E28 518i '86

    -Turku Connection-

    Comment

    • jani1632
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2243
      • Etelä-pohjanmaa

      #17
      Originally posted by BeniE30 View Post
      käynnistäessä kastelee tulpat joten startatessa pois kytkettynä tuo rele auttaa käynnistymään helpommin.. mihin piuhaan suosittelisit katkaisimen pistämistä ?
      Hohhoi...kyllä tuohon on löydettävä oikea syy eikä tällasia patentteja
      Tallin täytteet:
      E70 3.0d -09
      E34 540ia -94
      E39 520d -00
      E39 528i M-sport -00
      E60 520i -04
      E30 -86
      E61 520da -09

      Comment

      • BeniE30
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 452
        • Helsinki

        #18
        Originally posted by jani1632 View Post
        Hohhoi...kyllä tuohon on löydettävä oikea syy eikä tällasia patentteja
        Oikea syy: autossa syöttöjä sen verran koska noihin tehoihin sitä myös tarvii ja jos säädän seoksen niin laihalle että ei kastele tulppia niin ei tosiaan riitä kakku enää yläkierroksilla ja sit tulee ikävää jälkeä.. Laitoin katkasimen tänään kiinni maa piuhaan ja hyvin näyttää pelaavan..

        Comment

        • BeniE30
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 452
          • Helsinki

          #19
          vähän tuntuu että katkaisin lämpenisi mutta mitäpä tuosta kuhan läjässä pysyy joku vastus olis varmaan ihan jees sinne

          Comment

          • Brawler
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2005
            • 1093
            • Mynämäki

            #20
            Originally posted by BeniE30 View Post
            vähän tuntuu että katkaisin lämpenisi mutta mitäpä tuosta kuhan läjässä pysyy joku vastus olis varmaan ihan jees sinne
            siis mitä? katkaisin lämpenee niin miks sinne pitäs joku vastus viel tunkea? Laitoitko sen katkaisimen nyt suoraan siihen maapiuhan väliin vai releen kautta?

            Jos se katkaisin lämpenee huomattavasti niin asennuksissa on selkeästi jokin vika, joten hoida se ennemmin pois.
            Last edited by Brawler; 06-12-2007, 18:27.

            VW Bora 2.0 '99
            UrS4 230hp + alv 22%+more...
            E21 315 '83 future chassis for turbo engine
            E28 518i '86

            -Turku Connection-

            Comment

            • anttti
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2003
              • 655
              • Hellzzzinki by nite

              #21
              Siis onko sulla moottorinohjauksena ihan vakio motronic, edes ilman uudelleenohjelmointia tai muuta lisärikastusta?
              vehkeet levällään...

              Comment

              • Jasu
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 2110
                • Tampere / Isojoki

                #22
                Mitkä suuttimet sulla on, ja ettei ne vain vuotas? Ja mikä b-paineensäädin, sillä kertova vois olla sulle sopiva?
                Volvo S80 V8
                Mercedes C250d
                M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                Comment

                • BeniE30
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2006
                  • 452
                  • Helsinki

                  #23
                  Siis releen navasta lähtevän maapiuhan väliin laitoin katkaisimen.. ja tuossa huomasin että ei se kuumenekkaan, oli vaan autossa niin sauna fiilis että tuntu kuumalta ku katkasin on aivan puhaltimen vieressä sitten ajoin ilman puhaltimia että autossa oli aika viilee niin ei se kyllä tuntunut lämpimältä luulotautisuutta vaan oli liikkeellä

                  Comment

                  • BeniE30
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2006
                    • 452
                    • Helsinki

                    #24
                    Originally posted by anttti View Post
                    Siis onko sulla moottorinohjauksena ihan vakio motronic, edes ilman uudelleenohjelmointia tai muuta lisärikastusta?
                    Muuten vakio ecu mutta lastutettu ja imm vähän kutiteltu.. muuten hyvin pelaa mutta tuo käynnistys ongelma on että tulpat kastuu, uudet tulpatkin juuri vaihdoin..

                    Comment

                    • BeniE30
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2006
                      • 452
                      • Helsinki

                      #25
                      Originally posted by Jasu View Post
                      Mitkä suuttimet sulla on, ja ettei ne vain vuotas? Ja mikä b-paineensäädin, sillä kertova vois olla sulle sopiva?
                      M5 suuttimet 290cc/min ja vakio b-paineensäädin muuttaa b-painetta imusarjan paineen mukaan..

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎