Announcement

Collapse
No announcement yet.

edit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juu-das
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 756
    • Kuopio

    #16
    edit.
    Last edited by juu-das; 12-02-2008, 19:58.

    Comment

    • Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9142
      • Oulu

      #17
      Originally posted by pyroz View Post
      Miksi poistettaisiin muille ehkä hyödyllistä infoa? Jotain järkeviä perusteluja kirjoittajalta kaivataan.
      Second that! Meinasin jo kirjoittaa melkein sanatarkan kopion.

      Tekevälle sattuu, mutta toivottavasti tämän topikin jälkeen harvemmin. Voin julkisesti myöntää, olen joskus itsekin kämmännyt, mutta ottanut siitä opikseni.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

      Comment

      • Neppo
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 721
        • Laihia

        #18
        Samaa mieltä edellisten kanssa. Ketjua ei kannata poistaa.

        Noihin akun irroituksiin voisi lisätä, että meidän käyttiksessä, Ford Mondeo, ilmoitetaan, että akun takaisinkytkennän aikana tulisi olla ajovalot Päällä -asennossa. Tämä purkaa mahdolliset virtapiikit tms. valoihin, tai ainakin vähentää niitä. Suositus on juuri tehty airbagien ja turvavöiden kiristimien tahattoman laukeamisen ehkäisemiseksi akun napojen uudelleen kiinnityksen yhteydessä. Mielestäni aivan oiva neuvo ja sitä voi varmaan käyttää monessa muussakin merkissä!

        Comment

        • mailman
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 8003
          • Vantaa

          #19
          Originally posted by juu-das View Post
          sen takia koska en ole topicciin liittyvän auton omistaja, ja auton omistaja sanoi että pitää poistaa.
          No miten tästä topicista auton omistaja selviää?
          Tällaista hyvää tietoa on ihan turha mielestäni poistaa, paitsi nythän tällä topicilla ei mitään enään tee, kun alkuperäinen kysymyskin on hävinnyt
          G01 ///M40i '19
          F48 xDrive20i ///M-Sport '18
          E39 ///M5 '00

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Siis jos todella toimittiin niin että keskusyksikkö irroitettiin akun ollessa kiinnitettynä ja kaapeli keskusyksikössä kiinni, niin tämä on lähes varma keino saada bagi/bagit laukeamaan. Keskusyksikköön saadaan pikkukolauksella helposti sellaisia kiihtyvyyksiä+nopeuksia joita itse autoon kokonasuutena ei kohdistu kuin törmäystilanteissa.
            Eli keskusyksikköä EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA pidä mennä irroittamaan sen ohjausvirtakaapelit ja akku kiinnitettyinä. Lisäksi tässä kohtaa on AINA odotettava se vähintään 30sek keskusyksikön varausjännitteen tyhjenemistä ennen keskusyksikön irroitusta.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎