Vaimon autosta meni tunkki pohjasta läpi takajalkatilan kohdalta. Olisiko foorumilaisilla kokemusta miten tälläinen tulisi paikata? Reikä ei ole iso mutta itseltä ei tuota hitsauskokemusta löydy juurikaan eli vienkö suoraan jonnekin pajalle laitettavaksi. Kannattaako tehdä jotain valmisteluita pajaa varten ja osaako joku suositella jotain tekijää Oulussa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pohjan hitsaus
Collapse
X
-
Originally posted by sunnuntaiajelija View PostVaimon autosta meni tunkki pohjasta läpi takajalkatilan kohdalta. Olisiko foorumilaisilla kokemusta miten tälläinen tulisi paikata? Reikä ei ole iso mutta itseltä ei tuota hitsauskokemusta löydy juurikaan eli vienkö suoraan jonnekin pajalle laitettavaksi. Kannattaako tehdä jotain valmisteluita pajaa varten ja osaako joku suositella jotain tekijää Oulussa?E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
-
-
matto
Originally posted by Soininen View PostNo jos vain ite osaa tehdä ja on vehkeet niin pikkusen reikää tasottelet esim rälläkällä. Hiot reijän ympäriltä ylimääräset maalit+ym pois vaikka rälläkän sillä neekerintukalla. Sopivan palan leikkaat uutta peltiä ja nappaat hitsillä sen siihen kiinni. Sitte päälle sinkki maali,pohja maali ja vaikka auton värinen maali ja pohjan puolelta vaikka sinkillä ja pojamaalilla ja nappaat paljon alusta massaa päälle. Minusta tuommoset kannattaa tehä ite jos vaan on vähänkaan hitsannut ja paikka missä tehdä. Tai tuo Kajaaniin niin minä voin sen ohimennen hitsataAudi A3 2.0 FSI
ex:
E46 316i
Jeep Grand Cherokee 4.7L V8
E39 520i touring
E36 325i
E30 316i
Comment
-
-
Originally posted by sunnuntaiajelija View PostVaimon autosta meni tunkki pohjasta läpi takajalkatilan kohdalta. Olisiko foorumilaisilla kokemusta miten tälläinen tulisi paikata? Reikä ei ole iso mutta itseltä ei tuota hitsauskokemusta löydy juurikaan eli vienkö suoraan jonnekin pajalle laitettavaksi. Kannattaako tehdä jotain valmisteluita pajaa varten ja osaako joku suositella jotain tekijää Oulussa?Originally posted by sunnuntaiajelija View PostMitä sisätilanmatolle pitäisi tehdä, revitäänkö irti vai suojataanko jotenkin?E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
-
Originally posted by sunnuntaiajelija View PostMitä sisätilanmatolle pitäisi tehdä, revitäänkö irti vai suojataanko jotenkin?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by sunnuntaiajelija View PostMitä sisätilanmatolle pitäisi tehdä, revitäänkö irti vai suojataanko jotenkin?
Comment
-
-
Originally posted by Soininen View PostNo jos vain ite osaa tehdä ja on vehkeet niin pikkusen reikää tasottelet esim rälläkällä. Hiot reijän ympäriltä ylimääräset maalit+ym pois vaikka rälläkän sillä neekerintukalla. Sopivan palan leikkaat uutta peltiä ja nappaat hitsillä sen siihen kiinni. Sitte päälle sinkki maali,pohja maali ja vaikka auton värinen maali ja pohjan puolelta vaikka sinkillä ja pojamaalilla ja nappaat paljon alusta massaa päälle. Minusta tuommoset kannattaa tehä ite jos vaan on vähänkaan hitsannut ja paikka missä tehdä. Tai tuo Kajaaniin niin minä voin sen ohimennen hitsata
Pieni disclaimer kuitenkin lienee paikallaan: mikäli aikaisempi hitsauskokemus on luokkaa Isoisän Massey Fergusoniin 100mm RHS-putkesta räitty valoteline, saattaa auton mahd. tuleva omistaja arvostaa sitä, että teettää homman jollain muulla. Toisaalta, pitää ne oppirahatkin joskus maksaa. Lykkyä tykö, ei se vaikeaa ole.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment