Pellin kutistus?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    #16
    Originally posted by Tomppa80 View Post
    Jollekki e30 tai vastaavalle, aivan sama.

    Onko E30:it automaattisesti aina paskakasoja, joilla ei ole mitään merkitystä? No, ei mitään - vedän omaankin 325:sen kylkeen kirveen pystyyn ja oion + paikkaan jäljelle jäävän jäljen maalaamalla...
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

      #17
      Originally posted by Tomppa80 View Post
      Jollekki e30 tai vastaavalle, aivan sama.
      Just.
      Olli.

      Comment

      • Seve
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2006
        • 268
        • "Kauhava"

        #18
        Hyvinhän tuo onnistu kun ensin harjoitteli rutus olevaan takaluukkuun, kiitos neuvoista
        sigpic

        Comment

        • goldenm
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2005
          • 544

          #19
          Olisiko jotain special vinkkiä pärrän tankissa olevan lommon oikaisuun? Tuntuu olevan kaareva joka suuntaan..
          Koitin vetää sitä ulos tälläisellä lommon oikaisusarjalla, vähän heikolla menestyksellä.. Ei viitsisi pelkällä kitillä..
          Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

          Comment

          • Vee-eit
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2004
            • 709
            • Turku

            #20
            Joskus ennenvanhaan tankkeja oikaistiin laittamalla painetta tankkiin. Terävä lommo ei tietenkään oikene niin.
            Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

            Comment

            • Thuppu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2007
              • 3626
              • Seinäjoki

              #21
              Voihan niitä lommoja kokeilla oikaista kylmälläkin:



              BMW 740iA "ALPINA"
              BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
              Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
              Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

              Comment

              • Kiulu
                Bimmer Rookie
                • May 2007
                • 84
                • Seinäjoki

                #22
                Originally posted by goldenm View Post
                Olisiko jotain special vinkkiä
                pärrän tankissa olevan lommon oikaisuun? Tuntuu olevan kaareva joka suuntaan..
                Koitin vetää sitä ulos tälläisellä lommon oikaisusarjalla, vähän heikolla menestyksellä.. Ei viitsisi pelkällä kitillä..
                Venttiili johonkin kiinni (esim. tankinkorkki) ja sitten painetta tankkiin, ei mitään hirveitä.
                Sen jälkeen kaasupillillä lämmitys oiottavaan kohtaan.
                Jos ei nouse niin lisää painetta.

                Näin on oittu monta tankkia ja pakoputkea.

                Oikaisusarja vaan pilaa tankin muodon, mut kittiä siihen pitää laittaa vaikka millä oikaiset.

                Comment

                • Tomppa80
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2006
                  • 2088
                  • Raahe

                  #23
                  Originally posted by Rockford View Post
                  Onko E30:it automaattisesti aina paskakasoja, joilla ei ole mitään merkitystä? No, ei mitään - vedän omaankin 325:sen kylkeen kirveen pystyyn ja oion + paikkaan jäljelle jäävän jäljen maalaamalla...
                  Etkö meinaa käyttää pakkelia?:think Sinähän ammattilainen olet. Kyllä e30 on niin paljon että varaosia kyllä löytyy. Joten se on mun puolesta aivan sama harjoitella sellaiseen autoon jotain, mitä ei osaa vielä tehdä. Yrittäisitkö sinä tehdä jotin hommaa esim M3:sen pelteihin mitä et osaa vielä tehdä.
                  Last edited by Tomppa80; 22-03-2008, 07:03.
                  Mercedes Benz E -07
                  BMW 523i -96
                  Volvo v70t5 -99
                  Harley Davidson Electra Glide -00
                  Solifer SM -75

                  Comment

                  • Rockford
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 8028
                    • Pinsiö

                    #24
                    Originally posted by Tomppa80 View Post
                    Etkö meinaa käyttää pakkelia?:think Sinähän ammattilainen olet. Kyllä e30 on niin paljon että varaosia kyllä löytyy. Joten se on mun puolesta aivan sama harjoitella sellaiseen autoon jotain, mitä ei osaa vielä tehdä. Yrittäisitkö sinä tehdä jotin hommaa esim M3:sen pelteihin mitä et osaa vielä tehdä.
                    Anteeksi, mutta en ymmärrä vieheittesi joukosta asian pointtia, vaikka oikoluin kuukauden miettimääsi tekstiä viiteen kertaan.
                    Ihmettelen vieläkin vain, että kuka voi neuvoa oikeasti vakavalla naamalla oikomaan lommoja maalaamalla ja kittaamalla.

                    Ps. Parhaillaan niitä M3:sen peltejä pilkotaan, eikä yhtään edes hirvitä.
                    -Dodge Charger -73
                    -Mercedes-Benz GLK
                    -VW Transporter

                    Comment

                    • Tomppa80
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2006
                      • 2088
                      • Raahe

                      #25
                      Originally posted by Rockford View Post
                      Anteeksi, mutta en ymmärrä vieheittesi joukosta asian pointtia, vaikka oikoluin kuukauden miettimääsi tekstiä viiteen kertaan.
                      Ihmettelen vieläkin vain, että kuka voi neuvoa oikeasti vakavalla naamalla oikomaan lommoja maalaamalla ja kittaamalla.

                      Ps. Parhaillaan niitä M3:sen peltejä pilkotaan, eikä yhtään edes hirvitä.
                      Neuvoin juuri niin kuin ammattilainen on aikonut korjata uuden autoni. Autoni oli 3kk vanha ja oli ilmestynyt lommo oveen. Selvitin sen juuri niin kuin oli OIKEA ammattilainen sen minulle kertonut. Unohdin vaan mainita tuon pakkeloimisen koska olin humalassa. En ole kuukautta miettinyt tekstiä. Lopetetaan tämä piikittely nyt. En halveksi yhtään e30 malleja, tarkoitus oli vaan sanoa että ei ala harjoittelemaan millään älyttömän arvokkaalla autolla/osalla. Toivottavasti m3 autosta jota laitat niin tulee hieno.
                      Mercedes Benz E -07
                      BMW 523i -96
                      Volvo v70t5 -99
                      Harley Davidson Electra Glide -00
                      Solifer SM -75

                      Comment

                      • Thuppu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2007
                        • 3626
                        • Seinäjoki

                        #26
                        Ilman pakkelia ja maalia... http://www.autodent.fi/?Kolhunkorjaus
                        BMW 740iA "ALPINA"
                        BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                        Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                        Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                        Comment

                        • goldenm
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2005
                          • 544

                          #27
                          Siis paklaamaan joutuu tottakai, sehän on päivänselvää.. Muttei viitsisi paklata koko lommoa.. Täytyy kokeilla vielä
                          pienimuotoisia lämpökäsittelyitä tai sitä paineilmaa.
                          Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

                          Comment

                          • goldenm
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2005
                            • 544

                            #28
                            Taitaa olla senverran paksua peltiä ja terävä lommo, ettei tähän auta kuin hitsattava natsa lommoon sekä liukuvasara..
                            Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

                            Comment

                            • Aazu
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2007
                              • 182

                              #29
                              Originally posted by Kiulu View Post
                              Venttiili johonkin kiinni (esim. tankinkorkki) ja sitten painetta tankkiin, ei mitään hirveitä.
                              Sen jälkeen kaasupillillä lämmitys oiottavaan kohtaan.
                              Jos ei nouse niin lisää painetta.

                              Näin on oittu monta tankkia ja pakoputkea.

                              Oikaisusarja vaan pilaa tankin muodon, mut kittiä siihen pitää laittaa vaikka millä oikaiset.
                              Ja sen verran viellä, että sitä painetta ei kannata putkeen tai tankkiin laittaa aivan saatanasti. Ei tuu meinaan kaunista jälkeä putkelle / putkea oikovalle henkilölle, jos putki pääsee räjähtämään.

                              Comment

                              Working...
                              X