Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tupakan haju pois autosta
Collapse
X
-
Entisessä elämässä kun tuli fiksailtua autoja ammatikseni, niin duunipaikalle hankittiin tuollainen ionisaattori. Suurimmassa osassa tapauksista haju lähti, muttei todellakaan kaikista. Eli vähän "siksti/fifti" on omat kokemukset menetelmästä.
Laite täytyy siis olla useamman tunnin ajan auton sisällä. (Mitä kauemmin, sitä parempi tulos) Ionisaattori kannattaa sijoittaa mahdollisimman ylös auton sisällä ja matot lattialta myöskin pois käsittelyn ajaksi jotta lähtee paskanhajun aiheuttajat sieltäkin pois!
Käsittelyn jälkeen ehdottomasti KUNNON tuuletus autoon! Jo ihan siitäkin syystä että otsonointi ei ole hyväksi terveydelle ja aiheuttaa mm. vastustuskyvyn heikkenemistä. Eli sinne autoon ei kannata mennä haistelemaan kesken käsittelyn että haiseeko siellä vielä tms. Oli vähän huvittavaa töissä kun automyyjät istuskelivat mahat pystyssä siellä otsonoitavissa autoissa haistelemassa ja tulivat sitten muutaman tunnin päästä kyselemään et mikähän on ku on vähän pää kipeä..
Comment
-
-
On se kumma että tupakin haju jää niin lujaan ettei kotikonstein lähde. Itse polttelen autossani, enkä haista mitään tavallisuudesta poikkeavaa kun seuraavan kerran menen sisään.
Ei kai lattiamattojen/penkin alle oo jäänyt vanhaa natsaa joka aiheuttaisi tuollaisen katkeran käryn? Ja onko tuhkakupit pesty tarpeeksi vahvalla myrkyllä? Itse en käytä tuhkista ollenkaan, joskus olen kokeillut mutta se rankkitynnyrin haju alkoi tympiä.
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkoo View PostOn se kumma että tupakin haju jää niin lujaan ettei kotikonstein lähde. Itse polttelen autossani, enkä haista mitään tavallisuudesta poikkeavaa kun seuraavan kerran menen sisään.
Ei kai lattiamattojen/penkin alle oo jäänyt vanhaa natsaa joka aiheuttaisi tuollaisen katkeran käryn? Ja onko tuhkakupit pesty tarpeeksi vahvalla myrkyllä? Itse en käytä tuhkista ollenkaan, joskus olen kokeillut mutta se rankkitynnyrin haju alkoi tympiä.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Originally posted by Nuuskapeke View PostJannella ja arskalla hyviä ehdotuksia. Samantyyppistä ainetta ois tarkotus kokeilla, mutta eipä ollut ainakaan motonetissä, josta yleensä löytyy kaikki myrkyt autoon. Sonex merkkistä hajuntappajaa oli, mutta kokeilen nyt nuita aineita joiden tarkoitus kiertää "ilmakanavia" pitkin, jos auttaisi paremmin ku nuo sumutinpullot. Mistähän tuollaisia samankaltaisia aineita turun suunnalta kannattaisi kysellä? Tänään soittelin autopesuloihin ja 50€ pyysivät tuosta ionisoinnista. Ei ollut heillä myynnissä mitään aineita.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Kävin hakemassa tuota Sonaxia Motonetistä pullollisen hintaan 7.90€. Sumuttelin auton kaikki kankaiset osat läpi tuolla aineella ja siihen kului joku puoli pulloa. Katsotaan aamulla taas onko haju hävinnyt yhtään, kun sisälämppäri ollut päällä.
Tumppeja ei varmasti ole missään autossa ja tuhkiskin on vaihdettu uuten, joten ei sekään hajun lähde ole. Joku jos osaisi vielä kertoa mistä tuota Preston tai Forten ilmastoinnin puhdistuainetta saisi?
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkoo View PostOn se kumma että tupakin haju jää niin lujaan ettei kotikonstein lähde. Itse polttelen autossani, enkä haista mitään tavallisuudesta poikkeavaa kun seuraavan kerran menen sisään....
Comment
-
-
Appelsiininkuoria, kahvinpuruja ja etikkaa kun sekoittaa, niin sillähän täytyy sitten lähteä kaikki hajut.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment