Moi.
Laitoin ruiskun imusarjan ja hieman pähkäilen että kuinkapäin besa menee suutintukkiin...
BMWOEM:n mukaan bensa tulee pumpulta suoraan tukille ja regulaattori on vasta tukin toisessa päässä eli periaattessa jälkipuolella. Onko tämä tosiaan oikea järjestys ? Jos mulla on suuritehopumppu niin eikös suuttimet saa silloin ylipainetta bensaregulaattoin arvoon nähden, vai onko toi regulaattorin läpipäästökynnys niin tarkka että se pysyy oikeassa arvossa suurillakin besamäärillä jota pumppu tuottaa ?
[IMG]file:///C:/TEMP/moz-screenshot.jpg[/IMG]
-jukka
Laitoin ruiskun imusarjan ja hieman pähkäilen että kuinkapäin besa menee suutintukkiin...
BMWOEM:n mukaan bensa tulee pumpulta suoraan tukille ja regulaattori on vasta tukin toisessa päässä eli periaattessa jälkipuolella. Onko tämä tosiaan oikea järjestys ? Jos mulla on suuritehopumppu niin eikös suuttimet saa silloin ylipainetta bensaregulaattoin arvoon nähden, vai onko toi regulaattorin läpipäästökynnys niin tarkka että se pysyy oikeassa arvossa suurillakin besamäärillä jota pumppu tuottaa ?
[IMG]file:///C:/TEMP/moz-screenshot.jpg[/IMG]
-jukka
Comment