Joo elikkä nyt alkaa pikku hiljaa tympimään, auto ollut kohta enemmän pajalla kuin ajossa...
vika:
Ajelin normaalisti ilman mitään ongelmia kunnes valoihin pysähdyttäessä auto vain sammui, pitkän starttauksen jälkeen kone käynnistyi ja toimi jälleen normaalisti. Seuraavaksi normaalisti pihalla startatessa jälleen sama homma, saa sahata kauan aikaa ennenkuin lähtee käymään, mutta kun koneen saa tulille se pelaa normaalisti. No nyt auto ei lähde käymään vaikka sahaisi akun tyhjäksi joten auto hinattiin pajalle jossa vikakoodiksi antoi kampiakselinasento tunnistimen jonka kuitenki korjaaja totesi toimivaksi(?).
Tänään olin menossa hakemaan uutta tunnistinta niin korjaaja soittaa ja sanoo että ei kannata vielä ostaa koska ainakin neljässä ensimmäisessä sylinterissä ei ole puristuksia "juuri ollenkaan", kahta viimestä sylinteriä ei ollut mitannut...
Mistä tämä voisi johtua, korjaajalla alkoi olemaan neuvot vähissä...
Autona toimii jälleen 528iat -97
vika:
Ajelin normaalisti ilman mitään ongelmia kunnes valoihin pysähdyttäessä auto vain sammui, pitkän starttauksen jälkeen kone käynnistyi ja toimi jälleen normaalisti. Seuraavaksi normaalisti pihalla startatessa jälleen sama homma, saa sahata kauan aikaa ennenkuin lähtee käymään, mutta kun koneen saa tulille se pelaa normaalisti. No nyt auto ei lähde käymään vaikka sahaisi akun tyhjäksi joten auto hinattiin pajalle jossa vikakoodiksi antoi kampiakselinasento tunnistimen jonka kuitenki korjaaja totesi toimivaksi(?).
Tänään olin menossa hakemaan uutta tunnistinta niin korjaaja soittaa ja sanoo että ei kannata vielä ostaa koska ainakin neljässä ensimmäisessä sylinterissä ei ole puristuksia "juuri ollenkaan", kahta viimestä sylinteriä ei ollut mitannut...
Mistä tämä voisi johtua, korjaajalla alkoi olemaan neuvot vähissä...
Autona toimii jälleen 528iat -97

Comment