Kyseinen ikkunanhinta on purkurilta kysästy. Ei taida tuo oven ja rungon välistä taktiikka seiskassa onnistua, kun oven karmi on niin paksu.
tolla tyylillä menee autoon ku autoon mitkä on 90 luvulta ja joihinkin uudenpiinkin,soita lukkoseppä paikalle ni menee tollatyylillä aika varmasti sisään.
Seiskassa on käsittääkseni jo sellainen "takalukitustoiminto" keskuslukituksessa, eli ovia ei saa sisäpuolelta auki mitenkään edes kahvasta. Lasi paskaksi, foorumilta ostat sitten kympillä uuden.
Niii, -86 malliseen Custom Cruiseriin pääsin sisään "leffoista opitulla tekniikalla". Eli litteään ja pitkään pellinpalaan vääntää koukun toiseen päähän, sitten vaan tiivisteen ja lasin välistä sörkkimään lukkonupin läheltä. Siinä menee se tanko nupilta lukolle. On tainnut vähän varkaudenesto edistyä sitten Oldsmobilen suunnittelun
mites jos sitä nuppia saa pidettyä ylhäällä? aukeeko sitten? vai eikö päästä nostamaan ollenkaan?
en löytäny realoemista sitä lärpäkettä mikä estää ikkunantiivisteen välistä ronkkimisen mut kyl siel sellanen on
JUMBO: ei oo kameraa että sais kuvattua pätkää mutta muutaman kuvan voin ottaa mistä näkee ettei tarvi olla mcgyver jotta sinne pääsee hetkessä
MGT: kunnon koukku siihen vaan niin kyllä onnistuu. tee se vahvasta langasta esim. vanha henkarista
BMW kaupassa saat teetettyä avaimen rekkarinumerolla.
Jos paperit autossa niin myyntiosa rekisteriotteesta kuitenkin varmaan kotona?
Tarkennetaan sen verran että valmistenumerolla - toki merkkiliike saa sen selville rekisterinumeron perusteella:-)
Omiin autoihin avaimet ovat tulleet noin viikossa ja maksoivat reilun kympin kappale...ei siis kannata teettää suutarilla vanhan ja kuluneen mallin mukaan. Hinta voi olla ihan toinen jos avaimessa on ajonesto ja/tai keskuslukon ohjain.
Liikkeessä pitää olla rekisteriote/ilmoitusosa ja henkkarit mukana ainakin avaimia tilattaessa. Arvaatte varmaan miksi.
mites jos sitä nuppia saa pidettyä ylhäällä? aukeeko sitten? vai eikö päästä nostamaan ollenkaan?
Riippuu merkistä, Opeleissa esim nousee kyllä mutta vetäytyy heti alas kun päästää irti. Eikä myöskään aukea vaikka olisi ylhäällä. Bemareissa muistaakseni ei suostu nuppi liikkumaan ollenkaan. Mersukin muuten nostaa sitä nuppia mutta ei silti aukee (jep, onhan niitä avaimia sisälle jäänyt...). Uudemmissa autoissa oon aina päätynyt rikkomaan lasin, aika vaikeaa se murtautuminen. Toinen fiksu ominaisuus on nykyautoissa nämä ohuet/pienet muoviset vara-avaimet jotka mahtuu vaivatta lompakkoon. Nykyään mulla on aina lompakossa vara-avain mukana.
No jos ei kuitenkaan kerrottais näin yleisesti, saattaa ne muutkin "avaimettomat" osata lukea
eiköhän ne osaa jo hommansa (ainakin ne jotka niistä osaa lukea) ja tuskin tän takia vietäisiin sen enempää e32:sia, ja mitä kerrotaan niille jotka tarvii oikeesti apua vastaavassa tilanteessa?
jos aiot varastaa niin onko sillä keinolla mitään merkitystä varkaus se on joka tapauksessa
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
aika rohkeesti oot uskaltanu ovea vääntää jotta oot saanu ton teipin takertumatta nuppiin
Elikkä se ei siis ollut teippiä vaan sellaista muovia jolla sidotaan isompi pahvilaatikko kuljetuslavaan kiinni ja samanlaista rautaista on näkynyt lautanipuissa
Comment