Itsellä Bilsteinin iskari mallia BNE B295 sylkäs öljyt pihalle parin päivän sisällä asennuksesta. Kyseessä siis E36 325 coupen takaiskari. Autoon asennettiin Bilsteinin B10 sarja, jossa 60/40 madaltavat jouset. Onko muilla käynyt vastaavanlaista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muilla (huonoja) kokemuksia Bilsteinin iskareista?
Collapse
X
-
Itellä E36 325i sedan, jossa ainakin takana bilsteinin iskarit. Iskarit on asennettu autoon 6.5.2002, ja eilen 8.7.2008 käytin auton katsastuksessa ja sanoivat että ne on hyvässä kunnossa. Ja niillä on ajettu paljon huonokuntoisia sorateitä. Ihan hyvä merkki_______________________________________________
Yamaha R1
VW Golf 1.6sr 98 (Säästöpossu)
BMW E34 518i Calypsorot (ex)
BMW E34 520i Malachitgrün metallic (ex)
BMW E36 325i Diamantschwarz metallic (ex)
-
-
Eiköhän kyseessä ole valmistusvika, vaihtoon vaan.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Omaan kärryyn asennettiin Bilsteinin Sprintit uusien jousien siivittäminä ja meni about kuukausi ni valahti öljyt kummastakin pumpusta pihalle. Tänä aikana autolla ei ajettu juurikaan muuta kun normi työmatkaa, ei siis hiekkatietä tai muulla surkeammalla alustalla. Takuuseenhan ne meni ja menevät kyllä sullakin. Uusia odottelinkin sitten ihan hyvän tovin...-14 Skoda Octavia 2,0TDI RS
ex. -08 Audi A3 2,0TDI Quattro
ex. -95 E36 328i Coupe Individual
ex. -93 Mitsubishi Lancer Evo III
ex. -80 E21 320/6
Comment
-
-
Sama juttu itsellä, ikävä kyllä, vänkärin puolen takaiskarissa. Öljyt pihalle. Uutta sai odottaa melkein 6vko, eli nyt perjantaina olisi sen vaihto edessä. Sai soitella useampaan otteeseen, että mikä prkl siinä nyt kestää kun lomatkin alkaa tässä, eikä millaan rice oem laatu iskarilla viitsi matkan päälle lähteä.sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
Itellä vuonna 88 asennetut Sprintit, toimii edelleensigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Chrisu View PostOmaan kärryyn asennettiin Bilsteinin Sprintit uusien jousien siivittäminä ja meni about kuukausi ni valahti öljyt kummastakin pumpusta pihalle. Tänä aikana autolla ei ajettu juurikaan muuta kun normi työmatkaa, ei siis hiekkatietä tai muulla surkeammalla alustalla. Takuuseenhan ne meni ja menevät kyllä sullakin. Uusia odottelinkin sitten ihan hyvän tovin...
Comment
-
-
Originally posted by Pe3 View PostMulla vaan on toi setti Saksasta, et joutuu vissiin sen tolpan lähettää sinne tarkastettavaks tai sit lähettää kuvia mailil alkuun.
Mä ostin omani ihan suomesta ja heti kun ne levis olin yhteydesä myyjäliikeeseen. Sieltä sitten laitettiin heti infoa maahantuojalle, joka puolestaan kertoi että on loppu varastosta just sillon. Nooh, kertoi tilaavansa asap uuden kuorman, mutta aikaa siinä meni vähän helvetisti. Varmaan kaks kuukautta rullasin kieli keskellä suuta mahdollisimman vähän autolla odotellesani niitä sitten. Senverran vittumanen jannu oon, että en oo vielä raaskinut toimittaa noita sipanneita minnekkään. Mä sain oottaa->ne saa oottaa.-14 Skoda Octavia 2,0TDI RS
ex. -08 Audi A3 2,0TDI Quattro
ex. -95 E36 328i Coupe Individual
ex. -93 Mitsubishi Lancer Evo III
ex. -80 E21 320/6
Comment
-
-
Hankalia nämä verkosta ostetut takuuasiat.
Bilsteinillahan on sentään kahden vuoden takuu.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kahdessa autossa ollut sprintit paikoillaan ja ei valittamista, toinen auto edelleen itsellä ja en aikonut ainakaan vielä alustaa vaihtaa.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Northstar View PostMitenkäs muuten se ehjä iskari tykkää siitä, kun toinen puoli on löysänä, kuluuko se nopeammin? Vai onko sillä mitään väliä?
Tarkalleen en oikeen osaa sanoa mitään tohon vanhan ja uuden yhdistämiseen. Suosittelisin melkeen että vaihdat kummatkin niin säästyt mahdollisesti kohta uudelta proggikselta.-14 Skoda Octavia 2,0TDI RS
ex. -08 Audi A3 2,0TDI Quattro
ex. -95 E36 328i Coupe Individual
ex. -93 Mitsubishi Lancer Evo III
ex. -80 E21 320/6
Comment
-
-
Originally posted by Chrisu View PostKannattais ehkä käydä iskaritesterissä, vaikka ne onkin susia madalletuille, ni saat tiedon siitä että onko se "ehjäkin" korkkaamassa. Jos siitä on henki poissa, ni laitat senkin siihen samaan takuuseen sitten tulemaan.
Tarkalleen en oikeen osaa sanoa mitään tohon vanhan ja uuden yhdistämiseen. Suosittelisin melkeen että vaihdat kummatkin niin säästyt mahdollisesti kohta uudelta proggikselta.
Jos sisemmät renkaat ei mutkaan ajaessa nouse ilmaan, niin alusta ja korihan on löysä.sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
Comment