mutumutu
mitä oon kuullu audeista on noissa a6-8 ollu tosi paljon sähkövikoja.
Ei sulla kyllä remmi oo menny, luulis jo tollane 40venanen hajoavan jos on yxikin hammas vituillaan, paitsi jos hihna on ollu tosi kauvan koneessa ja se on venynyt.....mutta silti.
Muuten porgen(928.32v) remmin kireys on aika tarkka säätö proggis sitä ei pysty kädellä kokeilemaan, mitataan asteilla.
Yleensä joss massamittari lahoaa ei kone suostu ottaa paljoo yhtään kierroksia, mut tyhjäkäynti on vielä jonkunlaista, kampuran anturi hajoaa ei kaikki pytyt oo mukana ihan koko aikaa ja käy tosi huonosti.
Kannattais mittailla päästöjä, tai joss pääset jotenkin kokeilemaan pakosarjoja, joss vaikka joku putki olis kylmä.
Vaikuttas vähän kyllä että, ton vian ratkaisuun vaatis aika kovat laitteet.
Originally posted by -Mage-
View Post
mitä oon kuullu audeista on noissa a6-8 ollu tosi paljon sähkövikoja.
Ei sulla kyllä remmi oo menny, luulis jo tollane 40venanen hajoavan jos on yxikin hammas vituillaan, paitsi jos hihna on ollu tosi kauvan koneessa ja se on venynyt.....mutta silti.
Muuten porgen(928.32v) remmin kireys on aika tarkka säätö proggis sitä ei pysty kädellä kokeilemaan, mitataan asteilla.
Yleensä joss massamittari lahoaa ei kone suostu ottaa paljoo yhtään kierroksia, mut tyhjäkäynti on vielä jonkunlaista, kampuran anturi hajoaa ei kaikki pytyt oo mukana ihan koko aikaa ja käy tosi huonosti.
Kannattais mittailla päästöjä, tai joss pääset jotenkin kokeilemaan pakosarjoja, joss vaikka joku putki olis kylmä.
Vaikuttas vähän kyllä että, ton vian ratkaisuun vaatis aika kovat laitteet.
Comment