Paine ei nouse niin huomattavissa määrin autossa pelkän sisätilalämmittimen vaikutuksesta että hälyttimet reagoisivat!!! (ainakaan jos hälytin on hyväksyttyjen listalla)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Varashälytin vs. sisälämmitin
Collapse
X
-
No vanha aihe ylös kun eilen testasin.
Pistin lämppärin apparin penkille, hälyt päälle. Odotin siinä muutaman minuutin ja tökkäsin pistokkeen seinään. Samalla sekunnilla rupes hälyt huutaa
Tossa on vissiin mikroaalto tutkat. Jotka reagoivat heti.
Aika perseestä. pitänee keksii jotain- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Mulla on viime kesänä (keväällä) E46Ci:n asennettu Cobran häly ja nyt tällä viikolla olen käytellyt sisätilan lämppäriä -> ei ole alkanut huutamaan. Tosin jo asennettaessa sanoin, että pitää tulla semmoiset tunnistimet etteivät ala huutamaan lämppäristä, kun olin lukenut aiheesta (ongelmasta).
Elikkä Cobraan ainakin saa semmoisia tunnistimia jotka toimivat (siis eivät laukea) sisätilan lämppärin kanssa, koska itsellänikin semmoiset kerran on. Se oli tämän postauksen pointti. Voi kait niitä antureita jälkikäteenkin päivittää, näin ainakin uskoisin. Tuskin ovat edes kovin arvokkaita (luulisin, että parilla kympillä selviää).
(Jos laittaa ikkunan raosta käden sisään, niin siitä se kyllä alkaa huutamaan...)sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
Nostetaan vanhaa topickia ylös. Itse testasin tänä aamulla. Laitoin sisätilanlämppärin vänkärin jalkotilaan, auto tolppaan kiinni ja ovet lukkoon. Lähin jo kävelemään pois kun auto alkoi huutamaan
Autossa alkuperäinen hälytin.
Jatkossa kai pitää ottaa sisätilantutka pois päältä jos muuta ratkaisua ei ole löydy..ex E60 530iA -07 M-Sport
ex E39 528iA -99
Comment
-
-
Originally posted by XO1Eipä taida paine paljon auton sisällä nousta vaikka lämpötila nousiskin, ei autot sentään mitään muovipusseja ole. Jos on tosi tarkka anturi, vois kuvitella että ainoa joka saa edes jonkinlaista painevaihtelua aikaseksi, on webasto tms. joka puhaltaa autoon tuulettimen kautta lisää ilmaa.BMW
Comment
-
-
Originally posted by KilpuriPaine siis kasvaa 117615Pa - 101000Pa = 16615Pa
Kysymys on siis siitä kuinka herkkiä anturit on ja siitä kuinka hyvin/huonosti paine lämmityksenaikana tasaantuu auton sisätilan ja ulkonaolevan paineen välillä.
Menikö liian teoreettiseksi?
Edit: joo no tainnukkin tulla ilmi jo pariin otteeseen
Comment
-
-
Originally posted by 5erNostetaan vanhaa topickia ylös. Itse testasin tänä aamulla. Laitoin sisätilanlämppärin vänkärin jalkotilaan, auto tolppaan kiinni ja ovet lukkoon. Lähin jo kävelemään pois kun auto alkoi huutamaan
Autossa alkuperäinen hälytin.
Comment
-
Comment