Originally posted by teropa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530dA puutuu @3000rpm
Collapse
X
-
Originally posted by teropa View PostOT: oottehan kaikki huomanneet, ettei RealOemin kuvia enää voi hotlinkittää.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostOT OT OT: Miksi ei? http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=145511
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by mak View PostEn ole vielä läppien liikettä tarkistanut, mutta poistan ne heti kun sopivaa aikaa löytyy.ASAP tietenkin.
Tuossa 300-sarjan osalta muutama kuva imusarjan putsauksesta ja läppähommista, josko näistä olisi sitten purkuvaiheessa jotain iloa.
Comment
-
-
Kiitos kuvista, niistä kyllä on hyötyä kun alkaa omaa purkamaan. Alkuviikosta poistan ne läpät ja käytän turbon irti ja auki. Toivottavasti vika löytyy jostain muualta kuin turbosta...
Onko kellään ollut vnt-säädön solenoidiventtiilin kanssa mitään jumittamisongelmia? Sehän on varmaankin pulssisuhdeohjattu..?
Mietin vaan, että jos se takertelee (toimii vain on/off-tyyliin), niin sekinhän voisi tuon vian aiheuttaa...
Comment
-
-
Nyt on imusarjan läpät poistettu, tunnin homma parkkipaikalla. Samalla poistin EGR:n käytöstä.
Puhdistin ilmamassamittarin CRC:n puhdistusaineella. Puutuminen hävisi kokonaan, nyt vetää tasaisemmin koko alueen läpi. Tehoja jää kuitenkin puuttumaan yläkierroksilta.(>3000 rpm)Alakierroksilla vetoa kuitenkin on.
Selvä vaikutus oli tuolla ilmamassamittari puhdistamisella, joten se voisi olla syypää tähän tehottomuuteenkin..?
Mihin hintaan olette niitä Boschin antureita saaneet ja mistä kannattaa hommata?
Comment
-
-
mak,
Kerropas paljonko sulla on livedatassa siirtopaineet idlellä ja täyskaasurasituksessa? (pre-supply pressure)
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
6 baria ??
On aikamoiset... Itse vaihdoin uuden siirtopumpun just autoon, ja sillä tuloksena on 4 baria idlellä ja 3.5 ihan täysrasituksessa.
Ootko ihan varma tuosta lukemasta? Luitko myös vikadatan esim INPA:lla tai jollain muulla pätevällä, että näkis onko siellä hälyjä alhaisista paineista? Tuo 3000rpm puutuminen on kyllä niin tiedetty oire siirto ja sitäkautta railipaineen puutoksesta, että siksi se sopisi hyvin tähänkin. Mutta jos 6 baria, niin... morjens .
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Pääasia, että sait kuntoon!
Minua kuitenkin kovasti ihmetyttää, kun jo ensimmäisessä viestissä ilmoitit, että MAF:n liittimen irrotuksella ei ollut vaikutusta. Ellei tässä välillä sitten tapahtunut jotain muutakin.
Live-dataa ihmetellessä on joskus juuri tämä tulkintavaikeus, kumpi on syy ja kumpi seuraus (ahtopaine vs. ilmamassa-arvo).E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostPääasia, että sait kuntoon!
Minua kuitenkin kovasti ihmetyttää, kun jo ensimmäisessä viestissä ilmoitit, että MAF:n liittimen irrotuksella ei ollut vaikutusta. Ellei tässä välillä sitten tapahtunut jotain muutakin.
Live-dataa ihmetellessä on joskus juuri tämä tulkintavaikeus, kumpi on syy ja kumpi seuraus (ahtopaine vs. ilmamassa-arvo).E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by 10+ View PostMinä oon huomannut sen että jos maffi on paska ja testaan sen juuri noin että otan liittimen irti, niin auto alkaa kulkemaan MUTTA se ei kulje siltikään niin hyvin kuin sitten, kun uuden maffin laittaa paikalleen.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment