Announcement

Collapse
No announcement yet.

nykimistä... (ilmaista kaljaa =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    nykimistä... (ilmaista kaljaa =)

    laitetaanpa nyt tännekkin kun ffp:n porukkaa ei kiinnosta tai sit siellä ei kukaan tiedä mitään. eli auto on Audi A4 1,8T

    täyskaasu kiihdytyksessä nykii ja yskii n.3500-4000 kierrokseen asti jonka jälkeen vetää loistavasti. eli tuskin on ahtovuotoa, kun 4000 jälkeen toimii? ilmamassamittarissa ei ollut vikaa. olisko kellään hyviä veikkauksia? voikohan suorasytkäpuolat tai lambda tehdä tollasta? vikakoodeja ei tule.

    edit: mites hukkaportin kello?
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    kaljat tarjoan sille kuka keksii missä on vika
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • advance
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1689

      #3
      monellakin on ollut noin ja tulpat on paskana.

      Comment

      • olaus
        Bimmer Fanatic
        • May 2003
        • 687
        • jyväskylä

        #4
        -- :lol:

        Comment

        • Tozi
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2056
          • Epsoo

          #5
          Originally posted by bemu2000
          kaljat tarjoan sille kuka keksii missä on vika
          Moro, sehän riippuu hieman vuosimallista.
          Ensimmäisenä tulee mieleen sytytyksenvahvistin.
          Uudemmissa (muistaakseni 01 ->) 1.8T koneissa on ollu puolavikoja mutta vanhemmissa ei..

          Että näin...

          BMW varaosat, tuning & styling!

          E92 335i -06
          ex E46 330Ci -02
          ex E46 328i Coupe -99
          ex E36 325i Coupe -92

          Comment

          • IvvN
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 3078
            • HelSINKI

            #6
            Re: nykimistä... (ilmaista kaljaa =)

            Originally posted by bemu2000
            laitetaanpa nyt tännekkin kun ffp:n porukkaa ei kiinnosta tai sit siellä ei kukaan tiedä mitään. eli auto on Audi A4 1,8T

            täyskaasu kiihdytyksessä nykii ja yskii n.3500-4000 kierrokseen asti jonka jälkeen vetää loistavasti. eli tuskin on ahtovuotoa, kun 4000 jälkeen toimii? ilmamassamittarissa ei ollut vikaa. olisko kellään hyviä veikkauksia? voikohan suorasytkäpuolat tai lambda tehdä tollasta? vikakoodeja ei tule.

            edit: mites hukkaportin kello?
            Sama auto (1.8t ´98 ) mutta eri ongelma. Teki ton saman nykimisen ennen 3500-4000 kierroksia ja korkeimissa toimii hyvin. Ongelman ratkaisu: myyty paska pois.
            Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
            www.kxd.fi

            Mahdollisesti maailman paras verhoomo

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              Re: nykimistä... (ilmaista kaljaa =)

              Originally posted by IvvN
              Originally posted by bemu2000
              laitetaanpa nyt tännekkin kun ffp:n porukkaa ei kiinnosta tai sit siellä ei kukaan tiedä mitään. eli auto on Audi A4 1,8T

              täyskaasu kiihdytyksessä nykii ja yskii n.3500-4000 kierrokseen asti jonka jälkeen vetää loistavasti. eli tuskin on ahtovuotoa, kun 4000 jälkeen toimii? ilmamassamittarissa ei ollut vikaa. olisko kellään hyviä veikkauksia? voikohan suorasytkäpuolat tai lambda tehdä tollasta? vikakoodeja ei tule.

              edit: mites hukkaportin kello?
              Sama auto (1.8t ´98 ) mutta eri ongelma. Teki ton saman nykimisen ennen 3500-4000 kierroksia ja korkeimissa toimii hyvin. Ongelman ratkaisu: myyty paska pois.
              eli -96 on auto... ja todellakin nykii ENNEN 3500-4000 kierroksia. tuntuu olevan muillakin samaa vikaa.
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • IvvN
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 3078
                • HelSINKI

                #8
                Re: nykimistä... (ilmaista kaljaa =)

                Originally posted by bemu2000
                Originally posted by IvvN
                Originally posted by bemu2000
                laitetaanpa nyt tännekkin kun ffp:n porukkaa ei kiinnosta tai sit siellä ei kukaan tiedä mitään. eli auto on Audi A4 1,8T

                täyskaasu kiihdytyksessä nykii ja yskii n.3500-4000 kierrokseen asti jonka jälkeen vetää loistavasti. eli tuskin on ahtovuotoa, kun 4000 jälkeen toimii? ilmamassamittarissa ei ollut vikaa. olisko kellään hyviä veikkauksia? voikohan suorasytkäpuolat tai lambda tehdä tollasta? vikakoodeja ei tule.

                edit: mites hukkaportin kello?
                Sama auto (1.8t ´98 ) mutta eri ongelma. Teki ton saman nykimisen ennen 3500-4000 kierroksia ja korkeimissa toimii hyvin. Ongelman ratkaisu: myyty paska pois.
                eli -96 on auto... ja todellakin nykii ENNEN 3500-4000 kierroksia. tuntuu olevan muillakin samaa vikaa.
                luin väärin. Eli ihan sama ongelma meilläkin. Ja tyhjäkäynillä meinaa sammua aina silloin tällöin.
                Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
                www.kxd.fi

                Mahdollisesti maailman paras verhoomo

                Comment

                • dunkelblau
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 1151
                  • Uusimaa

                  #9
                  Samaa vikaa mitä bemuissakin aluksi suorasytkässä oli, eli puolavika. Mikäli huolto ei löydä vikaa testerillä, vaihtele jostain yhdellä ehjällä puolalla kaikki läpi järjestään, niin hajonnut puola löytyy. (sanovat kylläkin että ne pitäs kaikki uusia kerralla eri versioksi..?)

                  Eikö moottorielektroniikan häiriövalo ole viime aikoina vilkutellut yhtään?
                  "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    #10
                    Originally posted by dunkelblau
                    Samaa vikaa mitä bemuissakin aluksi suorasytkässä oli, eli puolavika. Mikäli huolto ei löydä vikaa testerillä, vaihtele jostain yhdellä ehjällä puolalla kaikki läpi järjestään, niin hajonnut puola löytyy. (sanovat kylläkin että ne pitäs kaikki uusia kerralla eri versioksi..?)

                    Eikö moottorielektroniikan häiriövalo ole viime aikoina vilkutellut yhtään?
                    eipä ole... epäilen kyllä tuota puolavikaa kun kone toimii kuitenkin isoilla kierroksilla. eikä se tunnu kolmella käyvän. ahdot heitelee joten oon alkanu vahvasti epäillä hukkaportin kelloo... se menee vaihtoon seuraavaksi.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • nut
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 1613
                      • Vaasa/Kauhajoki

                      #11
                      Originally posted by bemu2000
                      eipä ole... epäilen kyllä tuota puolavikaa kun kone toimii kuitenkin isoilla kierroksilla.
                      M50sta mulla oli yks puola paskana ja nyki nimenomaan jostain 1500-2000 varvista jonneki 3-3500 ja sen jälkeen toimi kun unelma yläkierroksilla.
                      BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #12
                        Originally posted by nut
                        Originally posted by bemu2000
                        eipä ole... epäilen kyllä tuota puolavikaa kun kone toimii kuitenkin isoilla kierroksilla.
                        M50sta mulla oli yks puola paskana ja nyki nimenomaan jostain 1500-2000 varvista jonneki 3-3500 ja sen jälkeen toimi kun unelma yläkierroksilla.
                        ja jollain oli ollu vika siinä sytkän transsuboxissa... vittu noita elektroniikan ihmeitä pitää varmaan hakee se puolakin sit kokeeks
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎