Mihin väliin saa kätevästi laitettua kiinni ahtopainemittarin pienen letkun, auto on 325TDS?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ahtopainemittari
Collapse
X
-
Imusarjasta lähtevään pieneen ahtopaineputkeen ja sisälle sen saa kätevästi läpivientikumihässäkän kautta. Pikkasen joutuu purkamaan kojetaulun alapuolisia verhouksia pois, pikku homma, helppo hoitaa
T:Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
-
-
Mihin väliin se mittarin letku kannattaa laittaa? Imusarjan päässä on joku metallinen molo halkaisijaltaan n.6cm. Siitä lähtee pari sopivankokoista letkua, mitä ne on? Sellainen vaan puukolla poikki ja t-haaroitin väliin... Voiko sen laittaa sinne? Jos ei, meneekö missään muualla tuonkokoista letkua mihin sen voisi laittaa vai pitääkö jonnekin porata reikä ja laittaa letku siihen?BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
-
Originally posted by TuomasTeeEipä taida olla diisseli kaasuläppää nähnyt...
Ja jos laajennetaan tätä juttua vaikka bensamoottoreihin (joissa useimmissa on edelleen kaasuläppä), niin ahtopainettahan mitataan yleensä imusarjasta, koneen ja kaasuläpän välistä.
Comment
-
-
Jouduin kyselemään Tampereen Metro-Autosta kun äijillä täällä on mittareita mutta ei jakseta mulle kertoa!
Se äijä katteli hetken tietokonetta ja sano, että siinä EGR:n vieressä on toinen hökötys mihin menee letkuja, se on ahtopaineanturi. Pitää sitten tutkia, mihin niihin vois laittaa mittarin. Maahantuojalle ei kuulemma kannata soittaa, ne ei kommentoi siellä mitään mikä ei liity alkuperäisosiin...
Kertokaa nyt please joku, miten itse ootte laittaneet.BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
-
Mulla on T-liitin just siinä ahtopaineanturin letkussa...
Letku vaan puukolla poikki ja liitin väliin...
Se letkun toinenpää menee imusarjaan alapuolelle.
Varo sitten ettet letkua katkaisussa katkaise sitä anturin liitintä, mä sain sen kappaleeks...
Uuden anturin sain ruotsista maksoi 100€
E270 CDI, Oldsmobile Delta 88 350cid.
Ex E39 530D, Ex. E36 325 TDS Touringhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21868
X määrä mielenhäiriöitä...
Comment
-
-
Kiitos paljon!Siihen pitää sitten laittaa. Minne muuten laitoit sisälle sen kiinni? Paljon näyttää paineita? Miten oot säätäny sen syöttöpotikan? Mulla on nyt kiinni 500 Ohm vastus ja 1KOhm potikka, en oikein oo varma missä se olis paras. Kun on riittävästi pyöritellyt sitä ja painaa kaasua, savut ja tehot ovat kyllä ihan miehekkäät. :sekasin: Se 1,3 bar rajoitin ei oo kyllä vielä mulla klikannut. Odotan mielenkiinnolla että mittari on kiinni, pitää vaan tutkia mistä vetäis letkun.
BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
-
Originally posted by TuomasTeeKiitos paljon!Siihen pitää sitten laittaa. Minne muuten laitoit sisälle sen kiinni? Paljon näyttää paineita? Miten oot säätäny sen syöttöpotikan? Mulla on nyt kiinni 500 Ohm vastus ja 1KOhm potikka, en oikein oo varma missä se olis paras. Kun on riittävästi pyöritellyt sitä ja painaa kaasua, savut ja tehot ovat kyllä ihan miehekkäät. :sekasin: Se 1,3 bar rajoitin ei oo kyllä vielä mulla klikannut. Odotan mielenkiinnolla että mittari on kiinni, pitää vaan tutkia mistä vetäis letkun.
Paineita on 1.2 bar
Syöttöpotikan upotin kans vaihdekepin eteen niihin liuskoihin... saa säädelty aina kun haluaa... oon pitänyt sillai ettei kauheesti savuta...
vastus mulla on tinattu siihen potikkaan kiinni.
Napin upotin vaihdekepin keskelle... löytyy seetä helposti kun haluu lähettää...
Niin letku tulee mulla sieltä sulakeboxin alapuolelta... mistä tulee paljon myös johtoja...E270 CDI, Oldsmobile Delta 88 350cid.
Ex E39 530D, Ex. E36 325 TDS Touringhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21868
X määrä mielenhäiriöitä...
Comment
-
Comment