Olen aika tietämätön aiheesta, miten porukka nollaa vikakoodejaan. Olisko ehdottaa tähän jotain helpompaa / nopeampaa :
- haluaisin ajon aikana nollata aika-ajoin moottoritieajossa E61 -vikakoodit.
- haluan, että ei ole mitään DPF -polton estäviä vikakoodeja.
- Tähän saakka olen käyttänyt INPA:aa + läppäriä, mutta koen tämän haastavana .
--- Haasteet:
------ Läppäriä on vaikea käsitellä, kaapelit ( INPA -kaapeli ) + läppärin virtajohto pyörivät jaloissa ja käsissä, ja apukuskin paikalla
------ Se vikakoodien nollaus kestää (moottoritien levähdyspaikalla) tyyliin 10min auto käynnissä, kun on odoteltava Windows:in käynnistymistä , avattava sovellukset yms., ja sormin liikuteltava hiirtä yms.
- Varmaan sellaista ei ole, että yhdellä napin painalluksella saisi nollattua, mutta toivoisin siis mahdollisimman helppoa, mahdollisimman vähän valikoita, ja jos mahdollista niin tyyliin sormimuistilla.
Lisäksi:
- toivoisin setupissa ei olisi mitään kuukausimaksuja ( jostain ymmärsin ehkä, että Carlyssa olisi?), tai napanuoraa johonkin liikkeeseen.
- jos setuppi / työkalut olisivat edullisia, se olisi bonusta
Mikä olis hyvä tähän tarpeeseen, mitä porukka on pitänyt hyvänä?
- haluaisin ajon aikana nollata aika-ajoin moottoritieajossa E61 -vikakoodit.
- haluan, että ei ole mitään DPF -polton estäviä vikakoodeja.
- Tähän saakka olen käyttänyt INPA:aa + läppäriä, mutta koen tämän haastavana .
--- Haasteet:
------ Läppäriä on vaikea käsitellä, kaapelit ( INPA -kaapeli ) + läppärin virtajohto pyörivät jaloissa ja käsissä, ja apukuskin paikalla
------ Se vikakoodien nollaus kestää (moottoritien levähdyspaikalla) tyyliin 10min auto käynnissä, kun on odoteltava Windows:in käynnistymistä , avattava sovellukset yms., ja sormin liikuteltava hiirtä yms.
- Varmaan sellaista ei ole, että yhdellä napin painalluksella saisi nollattua, mutta toivoisin siis mahdollisimman helppoa, mahdollisimman vähän valikoita, ja jos mahdollista niin tyyliin sormimuistilla.
Lisäksi:
- toivoisin setupissa ei olisi mitään kuukausimaksuja ( jostain ymmärsin ehkä, että Carlyssa olisi?), tai napanuoraa johonkin liikkeeseen.
- jos setuppi / työkalut olisivat edullisia, se olisi bonusta
Mikä olis hyvä tähän tarpeeseen, mitä porukka on pitänyt hyvänä?
Comment