Topicia lainatakseni, kun kerran motonetistä puhutaan;
Uskaltaako E39:iin ostaa takimmaista äänenvaimenninta tuolta vai ostanko suosiolla alkuperäisen? Autohan on m-sport-paketilla ja bemarin oma tuoteluettelo tuntee kaksi eri vaimenninta, eli m-sporttiin ja non-m tietysti. Mutta erona varmaan vaan ulostulo? Vakiovaimennin on sen 434e ja motonetin 160e. Onko motonetin tuotteet vähän sellasta, että saattaa olla puhki muutamassa vuodessa tms. kuraa? Vakiovaimennin käsittääkseni kuitenkin saksalaista työtä..
Topicia lainatakseni, kun kerran motonetistä puhutaan;
Uskaltaako E39:iin ostaa takimmaista äänenvaimenninta tuolta vai ostanko suosiolla alkuperäisen? Autohan on m-sport-paketilla ja bemarin oma tuoteluettelo tuntee kaksi eri vaimenninta, eli m-sporttiin ja non-m tietysti. Mutta erona varmaan vaan ulostulo? Vakiovaimennin on sen 434e ja motonetin 160e. Onko motonetin tuotteet vähän sellasta, että saattaa olla puhki muutamassa vuodessa tms. kuraa? Vakiovaimennin käsittääkseni kuitenkin saksalaista työtä..
Ei motonettikään itse takahuoneesssa osia tee joten jossain oikeassa pakoputkipajassa ne on tehty, orkkispönttö saattaa tietysti kestää paljon kauemmin.
E: en ole motonetissä töissä enkä ole pakoputkea koskaan sieltä ostanut.
Kauheat tuntuu olevan aina ennakkoluulot kaikilla tuota motonettiä kohtaan. Itse olen ainakin AINA saanut ehjät ja kestävät osat sieltä. Onhan alkuperäinen aina alkuperäinen,mutta hyviä tarvike osia tuolta saa.
Kauheat tuntuu olevan aina ennakkoluulot kaikilla tuota motonettiä kohtaan. Itse olen ainakin AINA saanut ehjät ja kestävät osat sieltä. Onhan alkuperäinen aina alkuperäinen,mutta hyviä tarvike osia tuolta saa.
Mutta vähänaikaa sitten Motonetista e36:n ostamani kytkimen työsylinterin stefa petti jo ilmatessa. Ehkä minulla oli vain huono tuuri koska aiemmin ostamani sadat osat ovat olleet ehjiö ja toimivia käytössä.
Mutta vähänaikaa sitten Motonetista e36:n ostamani kytkimen työsylinterin stefa petti jo ilmatessa. Ehkä minulla oli vain huono tuuri koska aiemmin ostamani sadat osat ovat olleet ehjiö ja toimivia käytössä.
Asensitko stefan oikein? Särkyy heti jos laittaa väärin,näin kävi itselle
Eikä sellaista liikettää olekkaan mistä ei joskus jollekkin asiakkaalle sattuisi sekunda osaa.
Motonetti myy kaiketi ainakin walker pakoputkia, jotka on ihan laadukkaita tarvikeosia
Ja Fennosteelin putkia sieltä löytyy myös ja sekin laadukasta pohjoisiin oloihin suunniteltua kamaa. Fennosteelin valikoima ei muistaakseni vaan ole hirveen kattava bemareihin, on keskittynyt melko pitkälti noihin japski vehkeiden putkiin.
-On aina nitistettävä heikot ja puolustuskyvyttömät-
Itse käytän motonettiä tosi paljon merkkiliikkeen sijasta. Oikeastaan suodattimia ja tiettyjä muita osia kuten vesipumppu,termari yms. ostan KL-Varaosista mutta esim edelliseen E36 ostin puslia, alapalloja, iskareita yms. motonetistä ja juuri ostin E46 koiranluut motonetisä. Hinta ero niin suuri kuin puolet enemmän koiranluissa niin motonetisä oli pakko ostaa. Yhtään en vielä rikkinäistä osaa ole saanut... vielä...
itse ostin reilu vuosi sitten edelliseen kulkuneuvooni (Subaru Legacy) jäähdyttimen motonetistä. tosiaan ilmaruuvi tuli mukana (väänsin sen paskaksi ilmatessani,onneksi vanhan jäähdyttimen ruuvi sopi uuteenkin) mutta korkkie ei tullut mukana. ja oli toimiva ja sopiva. myöskin jarrupaloja,jarrulevyjä,käsijarru vaijerin ja jakopään remmi sarjan olen mm ostanut motonetistä. jarrut on toimineet, käsijarrukin meni leimasta läpi, kone pyörii nätisti jne...
Eli itse ainakin menen ihan luottavin mielin motonetistä osia ostamaan, tuo jakopään remmikin oli muistaakseni boschin valmistama joten ei siellä tosiaan mitkään kesätyöläiset takahuoneessa väännä mitään motonet-merkkisiä osia uudenvuoden tinasta
Originally posted by Rockford
jo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
Kannattaa olla tarkkana kun ostaa, mielummin aina vanha mallina mukana. Kahdesta jäähdyttimestä kokemusta: Toinen oli väärä malli (sai tietysti vaihtaa) ja toisessa oli valmistusvirhe -> vuoti paineet ulos.
Comment