Tähän likaan liittyen, olenkohan iha väärässä jos väitän, että juurikin näissä automaattipyyhkimillisissä on TUULILASI huomattavasti huonommassa kunnossa ku normipyyhkijöillä varustetuissa?
Voi toki ollakin. Tosin eipä sitä tavallisellakaan tihkulla tai kertapyyhkäisyllä aina tule vettä ruiskaistua kun pyyhkäisee vastaantulevan tai edelläajavan roiskeet pois. Tämähän toki riipuu ihan olosuhteista, jos taivaalta tai tiestä tulee riittävästi kosteutta niin eipä sitä pesuvettä juurikaan tarvitse, oli automaatti tahi ei.
Onko sadetunnistin initialisoitu lasin vaihdon jälkeen? Jos ei niin siinä varmasti ainakin osittainen syy.
Hmm. Tuohan voisi olla syynä, lasi on vaihdettu edellisen omistajan toimesta joten varmasti en voi tietää. Mitenkäs tuo initialisointi tapahtuu, marmoritiskin kautta vai?
Hmm. Tuohan voisi olla syynä, lasi on vaihdettu edellisen omistajan toimesta joten varmasti en voi tietää. Mitenkäs tuo initialisointi tapahtuu, marmoritiskin kautta vai?
Testeri tarvitaan mutta ei välttämättä marmoritiskiä.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Yksi pykälä epäherkempään suuntaan saisi olla, muuten mahtava kapine. Kokemukset e46:sta.
Sadetunnistinhan pitää bemareissa aktivoida käyttöön aina startin jälkeen erikseen. Ihmettelin alkuun, että miksi hitossa se ei voisi toimia jatkuvasti. Kerran sitten yksi volkkarikuski valisti, että tuo on mahtava juttu. Vaginassa kuulemma se on jatkuvasti toiminnassa, ja se on huono juttu. Esimerkkinä tapaus, jossa yön aikana on lämpötila laskenut pakkaselle ja tuulilasiin jäätynyt kerros jäätä ja ehkäpä vielä luntakin päälle. Kuski laittaa virrat päälle ja sadetunnistin sanoo, että nyt pitää pyyhkiä, voi sulkaparkoja...
Samoin, jos vagissa on automatiikka päällä ja lykkää pakin silmään, niin takalasinpyyhin puuhkii automaattisesti, ei kovin hyvä juttu sekään kuraisen lasin kanssa. Tosin kyseinen merkki tekee sen, oli siellä automaatti tai ei, kunhan pyyhkijät on päällä. Huhu kertoo, että toiminnon saisi ohjelmoitua pois päältä. Toinen huhu taas, ettei.
Käytössä 120d, muistaakseni 4 eri herkkyysasetusta. Kaikki asetukset vähän ehkä turhankin herkkiä, pyyhkii vähän väliä vaikka lasissa ole kuin pientä sumua. Tosin, ei mikään ongelma kun saa napista pois päältä. Automatiikan paras ominaisuus on se että sen saa pois päältä jos alkaa ärsyttämään. Ilmankin pärjää kuten ennenkin mut onhan toi kiva lisä kun rekat paiskoo vedet lasiin. Tosin, piti kysyä huollossa saako aktivoitumaan samalla tavalla kuin penkinlämmittimet eli jos suunnilleen vartin sisään lähtee uudestaan ajamaan niin olisi valmiiksi päällä. Ei onnistu mut napin painaminen uudestaan ei oo niin vaikeeta.
Jos tos toimis samal taval miten ilmesesti VAGeissa toimii, vois olla et joku johto lähtis aika äkkiä irti Samaten takalasinpyyhkimest, varmaan koko pyyhin. Mä en käytä sitä muutenkaan kuin vahingossa, ei siel takan tapahdu mitään niin mielenkiintoista mitä ei sivupeileistä näkis tai PDC:stä kuulis.
Viiksi tosiaan ykkösasentoon ja aktivoimisen tauon jälkeen voi tehdä pelkkää herkkyyttä säätämällä eli viikseen ei tarvi koskea sen isommin.
Kysymyshän ei ole koskaan tyhmä..
Ainakin E61 -06 vilkkuviiksi on minun mieleen,
kun siihen tottuu niin on hyvä,
jotenkin laadukkaan oloinen. Kevyt käyttää
ja toimii hyvin.
Hatara muistikuva kyl jostain vanhasta Top Gear jaksosta jossa ne kiros E60 M5:n vilkkua. Vilkuttivat toiseen suuntaan ja halusivat vilkun pois päältä niin meni toisen puolen vilkut päälle. Joko eivät osaa käyttää tai sitten on muuttunut toi vilkkusysteemi. Nykyinen ainakin ihan hyvä, ellei jopa loistava.
Comment