Vinkkejä kaivattais. Starttuuttaa useita kertoja ja pitkään kylmänä. Muuten kaikki ihan normaalia, lämpimänä toimii kuin unelmaa ja lähtee käyntiin, vedotkin tallella.hehkut on uusittu ja hehkun valo palaa normaalisti ja ei näytä vika valoja mittaristossa. Mutta aina kun auto seisoo yön yli ja kone kylmenee täysin niin alkaa tuo armoton sahaaminen että saa käyntiin. Lohko lämmittimestä ei hyötyä. ja tämä vaiva alkoi kun tuli pakkaset. Myös polttoaine suodatin uusittu. Onkohan tossa syöttöpumpussa millanen ajoitus. Sehän on käsittääkseni ketjulla. Kertokaa jos tietoa asiasta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320 d 2002 Kylmäkäynnistys robleema
Collapse
X
-
Arvailkaa pojat arvailkaa sillä se korjaantuu..
Mitkä hehkut sinne on vaihdettu?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Kyllä sinne meni ihan boschin hehkut, sellaset mitkä sinne kuuluu...
No sen verran uutta, että autosta luettiin vikakoodit... Sanoivat, että on jääny jälkimuistiin, että hehkut ei oo saanu virtaa, eli vika joko hehkuissa tai hehkujen ohjainyksikössä. No hehkuja vähän epäilen kun kerran justiinsa pistettiin uudet. Ja sitten ei oo kyllä mitään käryä mistään hehkujen ohjainboksista...Upeeta, mahtavaa...
Comment
-
-
Originally posted by elintasomaha View PostKyllä sinne meni ihan boschin hehkut, sellaset mitkä sinne kuuluu...
No sen verran uutta, että autosta luettiin vikakoodit... Sanoivat, että on jääny jälkimuistiin, että hehkut ei oo saanu virtaa, eli vika joko hehkuissa tai hehkujen ohjainyksikössä. No hehkuja vähän epäilen kun kerran justiinsa pistettiin uudet. Ja sitten ei oo kyllä mitään käryä mistään hehkujen ohjainboksista...BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostJaahas, Boschit sinne ei ainakaan kuulu missään tapauksessa! mistä on hehkut arpomalla ostettu? Jos jossain ns.nyrkkipajalla tai itse hait varaosaliikkeestä niin 95% varmasti väärät hehkut.
edit: Niin ja Motonetista hainLast edited by Iltsu; 27-02-2009, 12:04.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostNo mitkä on sitten ne oikeat hehkut? Itse laitoin juurikin Boschin hehkut ja hyvin pelaa.
edit: Niin ja Motonetista hainBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Jatketaanpa nyt sit vaikka tähän..Ongelmitta ei näy baijerilaisen kanssa selviävän... Robleemat tuli kun ajoin tankin aika viimesiä liruja myöten tyhjäksi. Tankkaus ja kotia tullessa annoin kenkää vähän reilummin alkoi kone käymään miten sattuu, tärisee helvetisti ja käynti epätasaista. Mutta tämä ainoastaan tyhjäkäynnistä aina tuonne 2500 kiekkaan asti ja veto rykivää, siitä eteenpäin kiertää ja vetää normaalisti. Myöskin käynnistyy ihan niinkuin ennenkin. No tankki täyteen toisen aseman ainetta ja uusi polttoaine suodatin ja valutin järjestelmän niin tyhjäksi mitä se nyt siitä suodattimen koneenpuoleisestä päästä tulee. ja koe ajolle, pelasi pienemmillä kierroksilla normaalisti kunnes annoin taas kierroksia kiihdyttäessä lähelle rajoitinta ja eikös vain ala sama vaiva uudestaan. Ihmeellisintä on kun kone jäähtyy noin 1,5h auto toimii taas normaalisti, mutta jos antaa kenkää vähänkin niin oire alkaa saman tien. Ja autohan on 320d -02 215tkm ajettu. Eihän kukaan ole sattunut kokemaan samanlaista ongelmaa? Yritin hakua mut en löytänyt vastaavaa. Varmaan ajeltava pääsiäinen nätisti ja käytettävä koodin luetuksessa ens viikolla, ei taas jaksais alkaa atomeiks purkamaan koko koslaa itse...
Comment
-
-
Nonni.. Selvishän se vika sittenkin koti konstein, ainakin toistaseks. Epäilys heräsi abriebin ns. teholastun toiminnasta ja imusarjassa olevien anturien likaisuudeksi, lähinnä anturin osalta joka on rintapellin puolella, imusarjan taka osassa. Oli aika pirun töhnänen. Noh testit lastun toiminnan osalta jatkuu huomenna. Tulipahan samalla imusarjan läpät poistettua niin ei ainakaan ole pelkoa että ne tippuu koneeseen. Että näin....
Comment
-
Comment