Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335/535 PROcede asennuskokemusta kenelläkään?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ämkolme
    Bimmer Rookie
    • Mar 2009
    • 147
    • JKL

Originally posted by b mutteri kasa View Post
    Vakio 335 menee ihan rinta rinnan E46 M3:sen kanssa...aikoinaan testattu rullaavasta lähdöstä 50,60,80kmh - 200 kmh
    Kyllä oli vakio 135 vedot M3:n kanssa eri tasolla varsinkin kuin vauhtia enmmän. Ohjelman (esim jb4) + ja muun setin kanssa ihan eri planeetalta. Reiluun 420 kakkiin riittää noi ahtimet näköjään Karalan penkissä, jos on katit on pois, downpipet, putkistot, välijäähdytin (huomattavasti isompi forge), ahtoputket isommat, pov, jne... Puhutaan jo "hieman" eri suorituskyvystä. Väännötkin 650nm ja laatikko kestää. Ja jotain tiedän kokemuksesta, koska harvinaisen entisen e46 M3 csl:n omistaneena 2v puhun. Tällä 420hv tehoilla ja omilla vireillä tarkoitan, mitä Karala otti näistä järkevästi ilman riskejä koneesta ulos.
    Last edited by ämkolme; 20-06-2012, 20:51.
    BMW 135i performance

ex: BMW e46 M3

Comment

• ariman
      Newbiemmer
      • Nov 2013
      • 20
      • Finland

Kuinka tuttu laite on sulle ja onko päivityksiä

Originally posted by Remotion View Post
      Nimimerkin th 335 cabriossa on toi Procede ainakin käytössä.
      Moro! Olen hakenut Proceden päivityksiä mutta niitä ei enää saa mistään. Mulla on auton oston myötä tuollainen laatikko kykettynä Rev 3.5. 2.40 versio siellä näemmä on, ehkä hiukan uudempi versio kuin ostettaessa.
      En tosiaan ole voinut päivittää ja saada mappeja yms mitä voisi olla hyödyksi. Onko sinulla uudempia juttuja siihen ja kysynkin oikeastaan voiksko olla apua antaa näiden suhteen ja ylipäätään vahän tuo ohjelmien käyttö ja tai määrät ovat hakusessa. Mulla on ihan orkkis 335 cabrio e93 n54 2008
      Oisin kyllä kovin kiinnostunut mitä tuosta laitteesta saa irti. Jokin ohje kyllä on mitä saa netistä mutta siihen se jää vaikka kuinka kaivan uusien firmware osalta tai maps ei mmitään löydy.
      Kiitos avusta ja tai vastauksesta!!

Ari

Comment

• ariman
        Newbiemmer
        • Nov 2013
        • 20
        • Finland

Procede rev 3.5 4.20

Originally posted by Remotion View Post
        Nimimerkin th 335 cabriossa on toi Procede ainakin käytössä.
        Moi, ostin edellisenä vuonna bemun ja siinä oli valmiiksi procede ja tuo 4.20 versio. Ei kuitenkaan mitään päivityksiä joita enää ei saakkaan koska ei ole tuettu pitkään aikaan. eli mappeja on tasan kaksi käytössäni. Oisko sulla jotain firmware ja mappeja vielä tallessa joita voisi mahdollisesti lähetellä? Olen aika uusi näiden vehkeiden kanssa. Procede kyllä toimii ihan okei mutta kyllä tulee aivan liian usein moottorivalo ilmoitus tauluun enkä tiedä saako sitä millään sieltä pois duunaamalla ohjelmaa jotenkin? Kiitollisena tiedoista ja avusta
        Ari

ps. laitan vielä meilini tähän liitteenä
        ariman@live.fi

Comment

Working...
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎